طبرسی افزود: معلمی شغل انبیاست که گزینش حق الناس و برگزیدن و انتخاب‌گر و انتخاب افراد بهتر از گروه‌های مختلف است تا افراد شایسته انتخاب شوند که باید افرادی گزینش شوند که خدمت صادقانه به نظام دهند.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۴۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در جمع اعضای هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران، اظهار داشت: کار در دستگاه تعلیم و تربیت امر مشکلی است که دلیل شبانی پیامبران نیز کسب صبر و مقاومت بوده است.

وی افزود: معلمی شغل انبیاست که گزینش حق الناس و برگزیدن و انتخاب‌گر و انتخاب افراد بهتر از گروه‌های مختلف است تا افراد شایسته انتخاب شوند که باید افرادی گزینش شوند که خدمت صادقانه به نظام دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر آموزش و پرورش از صیانت و حفاظت بالایی برخوردار نباشد، اسباب خطر برای دستگاه تعلیم و تربیت و نظام می‌شود که حواسمان به این امر باشد.

طبرسی افزود: اگر رجال خوب و شایسته داشته باشیم یعنی آموزش و پرورش خوبی داشتیم و شخصیت افراد در این دستگاه شکل می‌گیرد  و انقلاب را به راحتی به دست نیاوردیم که باید پاسدار خون شهدا باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آموزش و پررورش خانه امن و امانتداری است زیرا معلمان  با اندیشه و فکر سرو کار دارند و مهندسان انسان‌ساز هستند.

طبرسی بیان کرد: تفاوت انسان و درخت این است که ریشه درخت در گل بوده اما ریشه انسان ریشه در فکر دارد و از بالا رشد می‌کند به همبن دلیل پیامبران آمدند تا فکر و اندیشه را به سوی الله و راه درست هدایت کنند.

وی گفت: آموزش و پرورش کانون انسان بوده که حب و بغض را وارد کار نکنیم و افرادی باید گزینش شوند که با تعهد و خداپرستی تربیت خوب فرزندان را برعهده بگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: همه سرنشینان یک کشتی هستیم که باید مراقب یکدیگر باشیم و مشکلات کشور نباید با تحصن و تجمع و توهین به مقدسات  و اغتشاش برطرف شود بلکه باید حواسمان به توطئه‌های دشمنان باشد.

وی گفت: مقام معظم رهبری محور و مرکز وحدت است و اگرمی‌خواهیم به مملکت ما آسیبی نرسد، پشتیبان واقعی ولایت فقیه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها