مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع):

نظام سلطه چشم دیدن موشک‌های بالستیک ما را ندارد/ مطالبات به حق مردم به حاکمان کاخ سیاه و منافقین ربطی ندارد

مشاور عالی فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: مردم مطالبات و اعتراضاتی نسبت به کمبود‌ها دارند و می‌خواهند حرف بزنند، اما این به حاکمان کاخ سیاه، منافقین دربه‌در و تروریست‌های بالفطره چه ربطی دارد؟
کد خبر: ۸۹۷۸۲۴۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در مراسم گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی قوچان در مسجد جامع امام خمینی (ره) این شهرستان با تأکید بر اینکه امروز خون شهیدان به ثمر رسیده است، اظهار داشت: راه شهدا کور شدنی و پایمال شدنی نیست بلکه جاودان و ماندگار بوده و جبهه باطل نتوانسته است نام و یاد شهیدان و منطق آنان را از بین ببرد.

وی با یادآوری این موضوع که نظام سلطه و رژیم منحوس پهلوی به دنبال از بین بردن آثار و علائم خداپرستی بوده و درب‌های تمدن منحوس غرب را بازکرده بودند، گفت: آن‌ها به دنبال زیر سؤال بردن عزت و اقتدار این ملت بودند، اما ورق برگشت و امروز طبیعی است که نظام سلطه چشم دیدن موشک‌های قاره‌پیما و بالستیک این نظام اسلامی را نداشته باشد.

وی با تأکید بر این موضوع که انقلاب اسلامی این منطق را ایجاد کرده است که از اسارت و تن به ذلت دادن باید درآمد، تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمک می‌کند راه، جهت و جبهه گم نشده و آن را بشناسیم.

دستیار ویژه فرمانده سپاه امام رضا (ع) بابیان اینکه خیلی‌ها در اوایل انقلاب با سردادن شعار‌های عوضی می‌خواستند مسیر انقلاب را تغییر بدهند، خاطرنشان کرد: نفوذی‌ها از همان روز‌های اول انقلاب حضور داشتند و تا به امروز نیز هستند، اما به کوری چشم دشمنان باگذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب چشم فتنه کور شده و بینی نظام مستکبر آمریکا به خاک مالیده شده است.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران علیرغم جنایت‌ها و ددمنشی‌ها به برکت خون شهدا و رهبر فرزانه انقلاب سربلند و سرافراز باقی‌مانده است، خاطرنشان کرد: انقلاب در حال ورود به سن ۴۰ سالگی یعنی کمال است و در این مدت دشمن اگر می‌توانست یک ساعت هم اجازه نمی‌داد این انقلاب ادامه پیدا کند.

وی با یادآوری این مطلب که این ملت ثابت کرده علیرغم اینکه دشمن هزار بار خواسته انقلابیون را از صحنه خارج کند مقابل ظلم و استکبار ایستاده است، بیان کرد: مردم مطالبات و اعتراضاتی نسبت به کمبود‌ها دارند و می‌خواهند حرف بزنند، اما این به حاکمان کاخ سیاه، منافقین دربه‌در و تروریست‌های بالفطره چه ربطی دارد؟

معاون سابق بازرسی سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه این حق مردم است که از مسؤولین کار بخواهند و آن‌ها نیز نوکر ملت برای خدمت هستند، اظهار کرد: این موضوع به اراذل‌ و اوباش دستور گرفته از صهیونیست یا اجیرشده‌های با دلار‌های سعودی چه ربطی دارد؟

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: حساب خون شهدا و ایستادگی‌های این مردم نباید با مطالبات ضدانقلابی و رذیلانه درآمیخته شود و این مطالبات به‌حق مردمی باید درست اجابت شود.

وی بابیان اینکه سیاست عین دیانت و دیانت عین سیاست در این انقلاب اسلامی پیاده شده است، گفت: اختلاف کانونی نظام اسلامی ایران با نظام سلطه و آمریکا در این نقطه است که جمهوری اسلامی ایران بر اساس رأی جمهور مبتنی بر دین بوده، اما نظام سلطه تنها نظر جمهور را کافی می‌داند که دین دخالت نکند.

دستیار ویژه فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به اینکه سرسپردگان زورگو در دنیا نمی‌توانند این نوع اداره کشور را قبول کنند، تصریح کرد: تمام تلاش دشمن این است ملت را از راه انتخابی پشیمان کنند و این را بگویند که با دین نمی‌توان دنیا را آباد کرد پس باید زیر بار ابرقدرت‌ها بروید.

عنصر عزت آفرین جهاد و دفاع در آموز‌های دینی وجود دارد

یوسفعلی‌زاده بابیان این مطلب که تکیه به خون شهدا و جهاد مجاهدان و فرزندان انقلابی این راه را پر از پیروزی کرده و نخواهیم گذاشت خون شهدا پایمال شود، ابراز داشت: در متن آموزه‌های اسلام ناب محمدی که سیره پاک اولیای دین است عنصر عزت‌آفرین و رهایی‌بخش دفاع و جهاد گذاشته‌شده است.

وی با یادآوری اینکه امروز در ایران یک اقلیت ناچیز مثل کف روی آب همانند جغد فریاد می‌زنند و از اوایل انقلاب نیز وجود داشته‌اند، تأکید کرد: اکثریت این ملت بسیجی، انقلابی و حاضر درصحنه هستند که دشمن را شناخته و خواسته‌ها و فرمان‌های او را می‌دانند.

باید مقابل امواج تبلیغات اغواگر دشمنان در فضای مجازی ایستاد

فرمانده اسبق سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به این موضوع که باید روی پای خود ایستاده و اقتصاد مقاومتی را مبنای زندگی قرار بدهیم تا بتوان در برابر دشمن ایستاد، اظهار داشت: آحاد مردم و مسؤولین باید چشمشان به دست‌های داخلی بوده نه دلار‌های بیرونی و این‌گونه می‌توان راه و مسیر شهدا را طی کرد.

یوسفعلی‌زاده با گلایه نسبت به اینکه امروز فضای مجازی و رسانه‌های مجازی از رذالت‌های امپراتوری رسانه‌ای دشمن پر است که باید در برابر این امواج تبلیغات اغواگر ایستاد، بیان کرد: مسؤولین دولت باید فضای امن مجازی در کشور ایجاد کنند، چرا جغرافیای مجازی این ملت دست دشمن قرار دارد و ما به اتوبان خودی نیازمندیم نه کمینگاه دشمن.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب به‌دست‌آمده در دهه فجر همه‌جانبه بوده و به ابعاد سیاسی، فرهنگی، دفاعی و اقتصادی توجه دارد، گفت: خادمین این ملت باید آحاد مردم را از زیر یوق رسانه‌ای صهیونیست بیرون بیاورند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها