مهدی طحانی
مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان:
مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان، گفت: اردستان در تولید گوشت سفید و طیور صنعتی همچنان رتبه برتر استان اصفهان را در اختیار دارد.
کد خبر: ۸۹۷۸۷۱۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان، میثم استکی در محل شبکه دامپزشکی اردستان اظهار کرد: ساخت سه کارخانه مکمل خوراک دام با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سال آینده در اردستان افتتاح خواهد شد.
وی افزود: با توجه به هشدارهای مکرر از سوی دامپزشکی، هنوز شاهد هستیم که تعدادی پرونده کشتارهای غیر مجاز مربوط به کشتار در دامداریها و منازل توسط مراجع قضائی پیگری می شود.
مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان گفت: با توجه به تغییر و تحولی که در مدیریت کشتارگاه دام اردستان انجام شده شاهد اصلاح سبتیک، خرید شوکر و بالا بر در سیستم آن بوده ایم.
استکی با بیان اینکه اتاق پیش سرد یکی از نیازهای اساسی کشتارگاههای دام است، تصریح کرد: به همین منظور با تعاملی که با شهرداران سه شهر اردستان، زواره و مهاباد انجام شده اتاق پیش سرد با هزینه اولیه ۸۰۰ میلیون ریال در حال ساخت است.
وی تاکید کرد: بیماریهایی که دامپزشکی با آن سر و کار دارد متعدد بوده که یکی از آنها بیماری تب کنگو است که با پیگیریها و پیشگیریها رشد آن در اردستان منفی بوده است.
مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: در موضوع گوشت سفید و طیور صنعتی اردستان همچنان رتبه برتر استان اصفهان را در اختیار دارد.
استکی تصریح کرد: اردستان توانسته با پیشگیری و مراقبت و نظارتهای متعدد در یکسال گذشته از لحاظ بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان رشد ان را در شهرستان منفی کند.

ارسال نظرات