راه اندازی 22 کانون بسیج رسانه در مازندران / بیش از 600 خبرنگار بسیجی در کانونها مشغول فعالیتند

حسن افشار در پنجمین دوره همایش منطقه‌ای توانمندسازی مدیران بسیج رسانه سپاه کربلا استان که به میزبانی کانون بسیج رسانه نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه 22 کانون بسیج رسانه را در سطح شهرستان‌های استان راه‌اندازی کردیم که به تنهایی به میزان 40 درصد آمار کانون‌های سازمان بسیج رسانه کشور را شامل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۵۲۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن افشار در پنجمین دوره همایش منطقه‌ای توانمندسازی مدیران بسیج رسانه سپاه کربلا استان که به میزبانی کانون بسیج رسانه نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه 22 کانون بسیج رسانه را در سطح شهرستان‌های استان راه‌اندازی کردیم که به تنهایی به میزان 40 درصد آمار کانون‌های سازمان بسیج رسانه کشور را شامل می‌شود، اظهار کرد: تاکنون با ایجاد بانک جامع رسانه‌ای بیش از 600 خبرنگار در استان جذب کانون‌های بسیج رسانه شهرستان‌ها شده‌اند.

وی با بیان اینکه مازندران از پیشگامان جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی است، افزود: تعداد شهدای شاخص رسانه‌ای استان 20 نفر هستند و بنابراین در عرصه جنگ نرم و مقابله با تهدیدات جنگ رسانه‌ای، حمایت جدی، اصولی و تقویت جبهه رسانه‌ها و خبرنگاران انقلاب از ضروریات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر نیز مدیران و اعضای کانون‌های بسیج رسانه را سربازان خط مقدم جبهه مقابله با جنگ نرم دانست و بیان کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ فراگیر رسانه‌ای و بمباران شدید اطلاعاتی و با سوءاستفاده از امکانات شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرامی با موج سواری بر مشکلات اقتصادی، وقایع ناگوار سیاسی را در سطح کشور ساماندهی و هدایت کردند.

حسین جناسمی تغییر ذائقه و نابودی اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی را از جمله اهداف دشمنان در میدان جنگ نرم برشمرد و افزود: در این عرصه خطیر، وظیفه تنویر و آگاهی بخشی افکار عمومی برعهده رسانه‌ها و خبرنگاران انقلاب است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نوشهر نیز با اشاره به اینکه کار خبرنگاران و رسانه‌ها بصیرت‌افزایی و آگاهی دادن است، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی شفاف، صادقانه و منصفانه رسالت بزرگ اهالی رسانه است و رسانه‌ها باید طوری عمل کنند که سطح آگاهی و قدرت تحلیل و امید در بین مردم را افزایش دهند و به دنبال بهره‌گیری از اهداف خاص جناحی و سیاسی نباشند.

حجت‌الاسلام محمد اسداللهی تأکید کرد: مدیران و اصحاب رسانه‌ باید بر صیانت از خون شهدا و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها الگو باشند.

مسؤول کانون بسیج رسانه نوشهر نیز با بیان اینکه حدود 40 خبرنگار به عضویت این کانون در آمدند که در تمامی عرصه‌های خبری شهرستان حضور فعال دارند، اظهار کرد: شهرستان نوشهر علاوه بر داشتن مواهب خدادادی و ظرفیت‌های گردشگری، به عنوان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها و جاذبه‌های ویژه خبری برای رسانه‌های مهم داخلی و حتی خارجی یاد کرد.

حسن خزائی‌پول افزود: شناسایی، جذب، تربیت، آموزش، ساماندهی علاقه‌مندان به فعالیت در کار رسانه‌ای را از جمله برنامه‌های کانون‌های بسیج رسانه دانست و افزود: استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌ها برای تشکیل جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی مورد تأکید ما است.

وی گفت: یقیناً حمایت جدی و دلسوزانه از رسانه و خبرنگاران منجر به برداشته شدن قدم‌های بزرگی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی می‌شود و بسیج رسانه به معنای واقعی نیازمند پذیرای تمامی افراد و افکار دلسوز انقلاب بوده تا بتواند از خرد جمعی اصحاب پرتلاش رسانه و مطبوعات را به دور از سلایق جناحی و سیاسی بهره ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها