جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان از اعزام دانش‌آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۶۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

به گزارش باشگاه خبرنگارن استان چهارمحال و بختیاری،شهرستان فارسان ؛  جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: تعداد 90 نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه به اردوهای راهیان اعزام شدند.

وی عنوان داشت : اردوهای راهیان نور فرصتی طلایی برای شناخت و امتیازی است که شهدای هشت سال دفاع مقدس به عاشقان می‌دهند تا با خودشناسی به خداشناسی برسند و عظمت خالق را در کوه‌ها، دشت‎ها و بیابان‌های مناطق عملیاتی درک کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با گذر از مناطق عملیاتی هر شخصی دلباخته این سرزمین و حال و هوای معنوی شده و پیوستن به ملکوت را آرزو می‌کند تا از شفاعت شهدا بی نصیب نماند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان تصریح کرد: عمده دانش آموزانی که به این سفر معنوی اعزام می‌شوند طالب این هستند که بار دیگر راهی مناطق عملیاتی شده و با شهدا به راز و نیاز بپردازند و در عین حال فرصت با شهدا بودن را بسیار غنیمت و صد البته ارزشمند می دانند.

 وی بیان کرد: خوشبختانه امسال کاروان راهیان نور با حال و هوای معنوی و پرشور جوانان برگزار شد بنابراین تاثیرات معنوی این اردو به خوبی در اکثر آن ها آشکار است.

این مقام مسئول با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: با توجه به هجمه فرهنگی دشمنان برگزاری اردوی راهیان نور نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان دارد، اردوی راهیان نور به‌ عنوان پل ارتباطی ما جوانان با دوران دفاع مقدس است که می تواند دیدگاه ما جوانان و نوجوانان را نسبت به موضوع جبهه، جنگ و دشمنان تغییر دهد.

ارسال نظرات