کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: باید گفتمان جامعه را به سمت و سوی گفتمان انقلابی سوق دهیم و برای پیشبرد اهداف آن نسل جوان جامعه را جذب کرد چرا که آنان ایام مبارزات علیه حکومت شاهنشاهی و پیروزی انقلاب را درک نکرده اند و ممکن است تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفته باشند.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۴۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گردهمایی هادیان سیاسی شهرستان فریمان با حضور فرمانده و نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان و جمعی از هادیان سیاسی و روحانیون شهرستان در محل نمازخانه سپاه ناحیه فریمان برگزار شد.
 
محمدعلی قاسم زاده نداف،  در این جلسه به بیان شیوه‌های روش شناسی در تحلیل مسایل سیاسی پرداخت و گفت: آشنایی با مبحث جریان شناسی سیاسی از مهم‌ترین موضوعاتی است که هادیان سیاسی باید نسبت به آن شناخت عمیقی داشته باشند تا بتوانند واقعیت‌های جامعه را به خوبی درک کنند.

وی در ادامه افزود: نیرو‌های انقلابی باید بصیر باشند و در مواقع نیاز عمارگونه اقدام کنند و برای پاسداری و حراست از ارزش‌های انقلاب همواره در تلاش باشند.

این کارشناس سیاسی گفت: باید گفتمان جامعه را به سمت و سوی گفتمان انقلابی سوق دهیم و برای پیشبرد اهداف آن نسل جوان جامعه را جذب کرد چرا که آنان ایام مبارزات علیه حکومت شاهنشاهی و پیروزی انقلاب را درک نکرده اند و ممکن است تحت تاثیر القائات دشمن قرارگرفته باشند.

گفتنی است در ابتدای مراسم حجت الاسلام سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سپاه فریمان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به بیان فضایل و مناقب آن حضرت پرداخت.

همچنین اجرای کلیپ «سرنوشت مسافران هواپیمای امام (ره)» و توزیع بروشور با موضوع «مقایسه کارکرد حکومت پهلوی با چهاردهه انقلاب اسلامی» از دیگر حواشی این مراسم بود.
ارسال نظرات