خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر 53 پروژه عمرانی و خدماتی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 14 طرح در حوزه های مختلف آغاز می شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۲۸
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، علی اصغر مجد در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این شهرستان به مناسبت فرارسیدن چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای اجرا و به بهره برداری رساندن این 53 پروژه 351 میلیارد و 190 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

 وی با اشاره به اینکه هفت پروژه اقتصادی نیز با صرف هزینه 272 میلیارد و 916 میلیون ریال در ایام دهه مبارک فجر در دامغان افتتاح می شود، خاطر نشان کرد: 2584 میلیارد و 635 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده برای 14 طرحی است که در بخش های راه و ترابری، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، شهرداری دیباج و توزیع برق کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار دامغان با اشاره به بهره برداری از پروژه گازرسانی به 8 روستای شهرستان دامغان با اعتبار 213 میلیارد 500 میلیون ریال تصریح کرد: 500 خانوار روستاهای فخرآباد، فرات، قاسم آباد، صلح آباد، سلطانیه، صلح آبادو و ده قاضی دهستان قهاب رستاق در جنوب دامغان و روستای منصورکوه بخش مرکزی با افتتاح این طرح از نعمت گاز بهره مند می شوند.

مجد با بیان اینکه 56 پروژه دهیاری های بخش امیرآباد شهرستان دامغان شامل طرح هایی همچون کانالهای آب، احیای آثار تاریخی، آسفالت و سنگ فرش معابر با صرف یک میلیارد و 308 هزارتومان نیز در ایام دهه فجر رسما به بهره برداری می رسد، افزود: در بخش مرکزی دامغان نیز شاهد افتتاح 35 پروژه دهیاری ها با اعتبار 964 میلیون تومان  و کلنگ زنی چهار پروژه دیگر خواهیم بود.

وی با اشاره به سفر سید استاندار جدید سمنان در دومین روز از ایام الله دهه فجر به شهرستان دامغان و شرکت شورای اداری این شهرستان، خاطر نشان کرد: افتتاح پروژه گازرسانی به 8 روستا، افتتاح هنرستان فنی و حرفه ای دخترانه فاطمه زهرا(س) و کارخانه لبنیات گلزار دامغان از جمله مهمترین پروژه هایی است که در سفر استاندار به این شهرستان به بهره برداری می رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها