خبرهای داغ:
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مینودشت :

انقلاب اسلامی موجب شد تا مکتب اسلام احیا شود

سید محمد حسینی ، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش بررسی نقش حضرت زهرا (س) در تحکیم انقلاب اسلامی که د مینودشت برگزار شد گفت :حضرت فاطمه (‌س) دارای یک شخصیت والا و معرفتی خاص بودند و برای زنان جامعه ما یک الگو کامل هستند.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۲۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، شب گذشته سید محمد حسینی ، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش بررسی نقش حضرت زهرا (س) در تحکیم انقلاب اسلامی که در مسجد صاحب الزمان (عج) مینودشت به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر برگزار گردید میهمان مردم مینودشت بود.

 سید محمد حسینی در این همایش اظهار داشت: در زمانی که دین به عنوان افیون ملت‌ها مطرح بود، انقلاب اسلامی پیروز و موجب شد تا مکتب اسلام احیا شود.این انقلاب حرکت و فضایی ایجاد کرد تا بسیاری از مردم در دنیا به اسلام گرایش پیدا کردند و باعث شد تا بسیاری از افراد به دنبال اعتقادات دینی و اسلام بروند.

حسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی الفتی بین مردم ایجاد کرد و باعث شد تا در جهان اسلام گام‌های بلندی در راستای احیاء اسلام و دین برداشته شود و دنیا دشمنان اسلام را بهتر بشناسد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد در ادامه گفت: حضرت فاطمه (‌س) دارای یک شخصیت والا و معرفتی خاص بودند و برای زنان جامعه ما یک الگو کامل هستند. به‌ طوری که با تعامل در رفتار ایشان در برابر فرزندان، پدر و همسر، زنان ما نیاز به الگو برداری از فرهنگ و فیلم‌های غربی ندارند و ما در ایران اسلامی دارای فرهنگ غنی اسلامی هستیم و با توجه به این فرهنگ نیاز به ترویج فرهنگ غرب در کشور نداریم.

وی با اشاره به برخی مشکلات و توقف نظام در مقطعی از زمان‌ها گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت اسلامی و دینی خود را در پیش دارد اما گاهی در مسیر هدف خود با اصطکاک و تنش‌های داخلی که از ابتدا انقلاب وجود داشته مواجه شده و این باعث شده تا حرکت ما کند و یا متوقف شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم افزود: بعضی‌ها در کشور جناح غرب‌گرایی داشته و دارند و اسلام را در حد نماز خواندن و روزه گرفتن می‌دانند اما اسلام در همه حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، تعلیم و تربیت برنامه دارد و نیاز نیست بعضی مسئولان چراغ خاموش سند 2030 غرب را در کشور اجرا کنند.

حسینی گفت: اگر ما نتوانستیم در بعضی جاها به اهداف بلند خود دست یابیم به علت این است که برخی مدیران ما شاید تابع ولایت و رهبری نبودند و گرنه پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف داشتیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نگاه ما آرمانی است و انتظارات بسیار است، از طرف دیگر انقلاب ما مردمی است و با مردم به پیروزی رسیده است. بنابراین وقتی مردم ببینند که عده‌ای از مسئولان در ناز و نعمت بوده و به فکر جایگاه خود هستند و مردم سختی‌ها را تحمل می‌کنند، بی‌شک برنمی‌تابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار