جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا:

انقلاب اسلامی و شهدای ما سرآغاز تحولات منطقه هستند/ انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب امام زمان(عج) است

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا گفت: انقلاب ما زمینه‌ساز انقلاب امام زمان(عج) است و با سیر و تحولی که در منطقه شاهد هستیم به وضوح می‌بینیم که تحولات به نفع ما است و سرآغاز این تحولات انقلاب ما و رشادت‌های شهدای ما بوده است، بنابراین باید تلاش کنیم و از این قافله عقب نمانیم.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۸۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

انقلاب اسلامی و شهدای ما سرآغاز تحولات منطقه هستند/ انقلاب اسلامی زمینه‌ساز انقلاب امام زمان(عج) استبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار عظیم ابراهیم‌پور در یادواره 16 شهید روستای بابانظر از توابع شهرستان رزن ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت و اظهار داشت: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر شهادت نیست.

وی افزود: تمام شرکت کنندگان در این مراسمات دعوت شده خود شهدا هستند و هر قدمی که در این راه برداشته می شود بسیار ارزشمند بوده و برای آن ثوابی نوشته می‌شود.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا بیان کرد: شهدای ما هر کدام به تنهایی یک گردان بودند، در عملیات‌ها با تمام وجود به میدان می‌آمدند و تا آخرین قطره خون در راه دفاع از اسلام و انقلاب می‌جنگیدند.

وی افزود: شهدا با خدا معامله کردند و برای آنها تعلقات دنیوی مطرح نبود و بعضاً چندین عضو از یک خانواده در جبهه‌ها حاضر می‌شدند.

سردار ابراهیم‌پور با بیان اینکه هدف دشمنان داخلی و خارجی از حوادثی که اخیراً در کشور ما به راه انداختند تکرار تاریخ است، عنوان کرد: در جنگ صفین زمانی که مالک اشتر به پشت خیمه‌های معاویه رسید، عمر و عاص به تحریک «اشعث ابن قیس»‌ها پرداخت و به کمک آنها و بی بصیرت‌ها خواستار بازگشت مالک شدند و عمار هم نبود تا روشنگری کند به ناچار امام علی(ع) تن به مذاکره داد.

وی ادامه داد: دشمنان امروز ما نیز زمانی که دیدند مالک اشتر زمان، سردار سلیمانی با شکست دشمن در سوریه و لبنان و عراق و... به مرز اسرائیل رسیده، از این حربه استفاده کردند و با کمک کشورهای عربی و ضد انقلاب‎ها، حرام خواران و نجومی بگیران شروع به اغتشاش و ناآرامی کردند تا مبادا منافع آنها به خطر بیفتد اما در محاسبات خود چیزی را فراموش کرده‌اند و آن اینکه مردم ما مردم زمان امام علی(ع) نیستند و دارای بصیرت بالایی هستند و «عمار»ها نیز هنوز زنده‌اند و نمی گذارند دشمنان هر غلطی دلشان می خواهند، انجام دهند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا ابراز داشت: ما در آستانه فتح بزرگی هستیم و نویدش را نیز مقام معظم رهبری چند سال قبل داده و آن  به فضل الهی نابودی اسرائیل است.

وی گفت: انقلاب ما زمینه ساز انقلاب امام زمان(عج) است و با سیر و تحولی که در منطقه شاهد هستیم به وضوح می‌بینیم که تحولات به نفع ما است، لشکرهای امام زمانی روز به روزدر حال گسترش و پیشرفت هستند و سرآغاز این تحولات انقلاب ما و رشادت‌های شهدای ما بوده است، بنابراین باید تلاش کنیم و از این قافله عقب نمانیم.

سردار ابراهیم‌پور عنوان کرد: اگر به دنبال سربازی امام زمان(عج) هستیم باید خودسازی را شروع کنیم، خود را از مال‌های شبهه‌ناک دور سازیم، به طهارت روح و جسم بپردازیم تا لیاقت سربازی امام زمان(عج) را پیدا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار