این کارشناس تحلیل و بررسی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت خواهی و... به وقوع پیوست.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۸۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

به گزارش  سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج،"بهزاد اسدی" کارشناس تحلیل و بررسی در گفتگو  اظهار کرد: ۱۲بهمن یادآور ورود مسرت بخش و تاریخی بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: امام خمینی(ره) مردی بزرگ و حقیقت جاودانه ای است که با رهبری حکیمانه خود، طومار ننگین ستمگران را در هم پیچید و آزادی و عزت را برای مردان و زنان ایران به ارمغان آوردند.

این کارشناس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت خواهی، ظلم ستیزی، بیداری و آزادی خواهی مردم به وقوع پیوست.

وی افزود: امام امت به عنوان رساترین فریاد تاریخ این انقلاب را رهبری کرده و آن را به فرجام رساندند و برای حفظ آن باتمام وجود تلاش کردند.

این کارشناس عنوان کرد: انقلاب اسلامی مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود. اگر امروز شاهد هستیم که در اقصی نقاط جهان، آزادی خواهان در مقابل استکبار و ایادی آنان قد برافراشته و ندای عدالت خواهی و آزادی طلبی سر می دهند، بی تردید از اهداف بلند حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای است.

 

 

ارسال نظرات