خبرهای داغ:
مجمع فاطمی حوزه شهیده «منیره سیف» شهرستان کبودراهنگ به مناسبت ایام الله دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۶۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

بیانیه مجمع فاطمی حوزه شهیده «منیره سیف» کبودراهنگ به‌مناسبت دهه فجربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع فاطمی حوزه شهیده «منیره سیف» شهرستان کبودراهنگ به مناسبت ایام الله دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ﴿۸۱﴾

و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است(81) سوره اسرا

«سپاس خدای عزوجل راکه طاعتش مزید نعمت است و به شکر اندرش مزید نعمت»

سلام و درود به روح پرفتوح و ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) وشهیدان هشت سال دفاع مقدس به ویژه 36 هزار شهید دانش‌آموز و شهدای مظلوم مدافع حرم به خصوص قافله سالار شهدا مدافع حرم سردار همدانی و صمیمانه‌ترین سلام‌ها به پیشگاه منجی عالم بشریت امام عصر(عج) و نائب بر حقش امام خامنه‌ای(مد ظله العالی).

انقلاب اسلامی ایران، بدون شک پیروزی قاطع لشگر اسلام در مقابل سپاه کفر و طاغوت است؛  انقلابی که راه روشن شهیدان را آشکارتر ساخت.

در رأس این انقلاب پدر پیر ملت ایران امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) با روشنگری‌های خود چشم و گوش ملت را باز کرد و چهره زشت طاغوت را به آنان نمایاند و روش مبارزه با تزویر را به آنان آموخت و انسان‌های وارسته‌ای نظیر شهید «علی‌قلی عاشوری»، «محمد شعاعی»، «عمران کردی»، «محمود دلاکی» و «علی مسلم‌خانی» که بزرگ نقش‌آفرینان این جهاد فی سبیل الله بوده و هستند.

ما رهرو راه شهداییم و طریق و سلوک امام(ره) و شهیدان را از کف نخواهیم داد و از تلاش برای زنده نگه داشتن اسلام عزیز، که همان هدف شهیدان است، لحظه‌ای فروگذار نخواهیم کرد.

مردم غیور و بیدار ایران اسلامی، هوشیارانه توطئه‌های دشمن بزرگ کشورمان، آمریکای جنایتکار را یکی پس از دیگری خنثی کرده و با الگوبرداری از رهنمودهای رهبرانقلاب، نسبت به نابودی استکبار، آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنها اقدام می‌کند و اینگونه این مثلث مقدس انقلاب ایمان به خدا، رهبری امام خمینی(ره) و وحدت مردم زخم‌های ایران زجر کشیده ما را التیام بخشید.

انقلاب منشأ جنبش‌ها، اعتقادات و اندیشه‌هایی بود که رویای آزادی و استقلال را به هر مظلومی، در هرجایی از جهان هدیه کرد.

این انقلاب بود که حماسه دفاع مقدس را آفرید؛ این انقلاب بود که جوانان وطن را برای شهادت عاشقانه در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) آماده کرده بود؛ و اگر جز این باشد، چگونه جوان جنگ ندیده‌ای که دستانش سردی اسلحه را حس نکرده، اینگونه ندای «أین عمار» ولایت را به این زیبایی و کمال پاسخ می دهد؟

تمام این حماسه‌ها، ضمن اینکه افتخار بزرگی برای ما ملت ایران اسلامی است، بار مسئولیتی سنگین و شیرینی است که بر دوش ماست و هم اکنون این ما هستیم که باید با رغبت و صلابت همسوی ولایت فقیه، گام‌های استوار داریم؛ چراکه گام‌های استوار ما سیلی محکمی بر دهان آمریکا و متحدان اوست.

ما همه می آییم؛ همه در راهپیمایی یوم الله۲۲بهمن ماه، با اقتدار، به تمام بی حرمتی های ترامپ و همسویانش، پاسخی دندان شکن می دهیم.

ما باز هم همچون همیشه استوار، حماسه می‌سازیم که حماسه سازی از دیرباز در خون و جان ایرانیان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات