خبرهای داغ:
معاون اجرایی فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در همایش تجلیل از قهرمانان ورزش بسیج خواهران استان گفت: بزرگترین الگو برای خواهران، زندگانی فاطمه زهرا(س) است که امروزه باید رفتار، اخلاق و کردار آن بزرگوار در حوزه سبک زندگی برای خواهران الگو قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۸۶۴۴۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، کاظم قلعه در ادامه با اشاره به دهه فجر، این دهه را دارای ماهیت مردمی و  هویت ملی دانست، بیان کرد: انقلاب ما نشات گرفته از سه حوزه  دین، مردم و رهبری است که سلسله وار به هم وصل هستند اگر  دین مردم نبود انقلاب ما انقلاب اسلامی نمی شد.

وی افزود: این انقلاب برای ما عزت، آزادی و استقلال آورد و در عرصه های بسیاری شکوفا شده در برخی عرصه ها هم برخی مشکلاتی داریم، اگر در جامعه امروزی منصفانه در خصوص دستاوردهای  انقلاب اسلامی قضاوت شود خواهید دید چه برکت هایی در جامعه اسلامی مان داشته و اینکه امروز در دنیا  کجا قرار داریم و پیش از انقلاب کجا بودیم و چه دستاوردهایی داریم.

قلعه ادامه داد:  از بزرگترین دستاوردها حضور اجتماعی خواهران در تعیین سرنوشت خود و مشارکت در اداره کشورمان است، امروز افتخارمان این است که خواهران در حوزه ورزش ارزش و حجابشان را هم حفظ کرده و در  عرصه های بین المللی هم مقتدرانه حضور می یابند و پس از حضور مقتدرانه به پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی تعظیم می کنند. این  یک آورده  برای انقلاب اسلامی مان در حوزه ورزش است.

سبک زندگی فاطمی مهم ترین الگو برای بانوان/ حجاب بانوان در میادین بین المللی مهم ترین ره آورد انقلاب

معاون اجرایی سپاه عاشورا  بیان کرد: اگر  در دیگر حوزه ها هم بررسی کنید خواهید دید کجا بودیم و کجاها رسیدیم. الان دشمنان اسلام در فضای  مجازی و نشست های ماهواره ای بیشتر می خواهند  ناکارامدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبلیغ کنند و دشمنان اسلام یا به فرموده حضرت آقا، دشمنان بشریت نه فقط دشمنان انقلاب اسلامی به فکر چپاول و غارت کشورها و تحقیر ملت ها هستند ولی ما می گوییم باید عزت ملت ها حفظ شوند در هیچ کجا نباید به مظلوم ظلم شود، در مقابل ظالمان و مستکبران عالم باید بایستیم. این تز جمهوری اسلامی و شعارهای اصلی نظام ماست. 

وی در این رابطه افزود:  اگر نگاه کنید امروزه چه چیزهایی مورد هجمه و در نوک پیکان حمله قرار گرفته بدانید دشمن از آن زاویه ضربه دیده است و در حوزه حجاب خواهران دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بحث هایی می کنند. مگر حجاب برای خواهران جامعه ایرانی محدودیتی  داشته، جز اینکه عزت برایشان  آورده است.

قلعه بیان کرد: ما باید بدانیم چون دشمن از اینجا ضربه دیده  امروز حمله هایش به سمت حجاب خانم ها و ترویج بدحجابی و بی حجابی  بوده و کم کم می خواهد ارزش هایمان را از ما بگیرد و  تهاجم فرهنگی یعنی این. بنابراین برای مقابله با این تهاجمات  تک تک زنان جامعه ما باید مبلغ ارزش ها  شوند و  امر به معروف و نهی از منکر کنند.

وی تاکید کرد: از خواهران انتظار داریم سبک زندگی ایرانی اسلامی را که امروزه مورد هدف قرار گرفته با آگاهی، بصیرت و دشمن شناسی و موقعیت شناسی در همه عرصه ها که یکی هم عرصه ورزش است حفظ  و تلاش کنید دشمن در عرصه جنگ نرم هم ناکام بماند چون اداره کننده جنگ در مقابل ابرقدرت های جهان خواهران بودید.

در این آیین از خواهران برگزیده در مسابقات کشوری و استانی در رشته های دفاع شخصی، تیر و کمان، تیراندازی، دو و میدانی، تکواندو و کاراته تجلیل شد.

 

ارسال نظرات