امام جمعه مراغه:

استقلال، آزادی و ایجاد فضای مطالبه گری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: استقلال، آزادی و ایجاد فضای مطالبه گری در جامعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۸۶۵۸۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: اقتدار و پیشرفت های کنونی کشورمان در عرصه های مختلف در سایه انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و رهبری های امام راحل و رهبر معظم انقلاب حاصل شده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان آرزوی دیرینه علما و بزرگان از صدر اسلام تاکنون بوده و در این مسیر دشمنان قسم خورده اسلام همواره درصدد ضربه زدن به ارزش ها و آرمان های آن بوده اند.
حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به حقوق مردم در مطالبه و بیان مشکلات خود در جامعه اضافه کرد: آحاد ملت بزرگ ایران اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و رهبری به عنوان اصل نظام دارند، زیراکه خون های بسیاری را شهدای این مرز و بوم برای بالندگی درخت تناور انقلاب و نظام اسلامی نثار کرده اند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در خصوص لزوم توجه مسئولان به دغدغه های مردم گفت: مردم از عملکردها، سوء مدیریت ها، مشکلات و تبعیض های موجود در دستگاه ها و قوای سه گانه ناراضی هستند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: آحاد مردم از مجلس، قوه قضاییه و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی و رفع تبعیض ها مطالبه جدی دارند و به عنوان مثال نماینده ای که دغدغه مردم را نداشته باشد نمی تواند در رفع مشکلات موثر باشد.
وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و پیوستن ارتش به صفوف مردم در سال 57 ادامه داد: پیوستن نیروهای هوایی و ارتشیان دلاور به مردم در آخرین روزهای پیروزی انقلاب کمر رژیم طاغوت را شکست.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: پیشرفت ها در طول 39 سال گذشته چشمگیر بوده و این در حالی است که شاهان و رژیم های گذشته موجب جدا شدن بخش های بزرگی از سرزمین ایران و عقد قراردادهای ننگین با بیگانگان شده بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار