خبرهای داغ:
امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان 22 بهمن را روز عزت ایران و اسلام دانست و گفت: با توجه به تداوم دشمنی استکبار علیه انقلاب اسلامی، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب اقتدار ایران اسلامی می شود.
کد خبر: ۸۹۸۶۶۶۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده با اشاره به تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها افزود: با وجود تحریم ها و فشارهای دشمنان علیه جمهوری اسلامی مردم با همان شور از انقلاب اسلامی ایران دفاع می کنند و در سخت ترین شرایط پشتیبان آن هستند.
وی اظهار کرد: دشمنی با ایران به خاطر خداپرستی مردم ایران است و این مردم هیچ گاه از ظالم حمایت نخواهند کرد.
حجت الاسلام نعمت زاده یادآوری کرد: مردم ایران در راهپیمایی تماشایی 22 بهمن امسال، سیلی محکم دیگری بر یاوه گویان و دشمنان خواهد زد.
وی با اشاره به بصیرت مردم ایران برای حضور در صحنه ها در مواقع خاص، ادامه داد: شرکت در راهپیمایی حداقل کاری است که می ‌توان برای حمایت از اسلام و انقلاب انجام داد.
حجت الاسلام نعمت زاده گفت: مردمی که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) جانشان را فدا می ‌کنند، به طور قطع در روز 22 بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ این انقلاب رقم خواهند زد.
وی همچنین به سالروز صدور فرمان اعدام سلمان رشدی از سوی امام راحل اشاره کرد و افزود: به علت توهین این فرد به پیامبر اسلام(ص) امام خمینی(ره) با قدرت این دستور را صادر کرد و این فرمان نیز مورد حمایت مسلمانان جهان هم قرار گرفت چرا که عزت مسلمانان از اسلام است.

ارسال نظرات