خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه میثاق مشترکی برای یادآوری همه ارزش‌ها و جهدها

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه میثاق مشترک و ارجمندی است برای یادآوری همه ارزش‌ها و جهدها و اعلام حمایتی است از رهبری فرزانه که سکان‌دار کشوری عزتمند در اقیانوس پر تلاطم بحران‌ها است.
کد خبر: ۸۹۸۷۳۵۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه میثاق مشترکی برای یادآوری همه ارزش‌ها و جهدهابه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از مردم ولایتمدار شهرستان ملایر برای حضور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماندگاری نهضت‌ها و جریان‌سازی مداوم حرکت‌های اجتماعی و سیاسی، محتاج حضور مستمر و موثر بنیان های مردمی و مشارکت عمومی اقشار حامی آن است.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت روح الله(ره) و ایستادگی ملتی بزرگ و آرمان خواه به پیروزی رسید و بساط انحصارطلبی و خفقان استبدادی را برچید.

این تحول عظیم در قرن بیستم شکل گرفت تا کارکرد فراگیر رویکرد مکتبی و الهی در تحولات اجتماعی و تاریخی باز هم تکرار گردد و بر این امر تاکید نماید که وقوع اصلاحات در جوامع بشری محتاج چراغی آسمانی و همراهی آحاد جامعه است.

امروز قریب به چهار دهه از ظفر تاریخی ملت ایران می گذرد و در کنار همه کاستی ها و ضعف ها، اقتدار ایران اسلامی نوید بخش فردایی لبریز از امید و فتح است.

حضور مردمی غیرتمند و آگاه در همه مقاطع این ایام رفته و روزهای پیش رو، مقوم حاکمیتی مردم نهاد و ساختاری مردم سالار است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه میثاق مشترک و ارجمندی است برای یادآوری همه ارزش‌ها و جهدها؛ تجدید عهدی با امام خوبی‌ها و شهدای در خون غلتیده این سامان و اعلام حمایتی است از رهبری فرزانه که سکان‌دار کشوری عزتمند در اقیانوس پر تلاطم بحران‌ها است.

بر ماست که دست در دست هم در این راهپیمایی عظیم حاضر شده و اتحاد ملی و انسجام اسلامی خود را به جهانیان اعلام داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات