خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان عنوان کرد

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های آمریکا

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان ملت گفت: با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های آمریکا می‌دهد تا آمریکا بار دیگر منزوی‌تر از قبل شود و از این حضور خروشان ملت درس عبرت بگیرد.
کد خبر: ۸۹۸۷۴۷۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های آمریکاحجت الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن حضور یکپارچه مردم در صحنه است.

وی با اشاره به یاوه‌گویی‌های دشمنان افزود: ملت با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های آمریکا می‌دهد تا آمریکا بار دیگر منزوی‌تر از قبل شود و از این حضور خروشان ملت درس عبرت بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان بیان کرد: ملت در صحنه ایران اسلامی همانند موج خروشانی هستند که هر بار که استکبار  کوچک‌ترین حرکتی کرده به میدان آمده است و تمام خیال‌های واهی دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تصریح کرد: ملت ایران اسلامی سال به سال به انقلاب خویش وفادارتر هستند و دشمن خواب سلطه بر این انقلاب را به گور خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار