مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر:

69 هزار ورزشکار در استان بوشهر ساماندهی شده است

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: از جمعیت یک‌میلیون و 60 هزار نفری استان بوشهر، 69 هزار نفر به شکل کاملا سازماندهی شده در سطح استان بوشهر فعالیت ورزشی می‌کنند که با 43 هیات ورزشی و 725 باشگاه در تماس مستقیم هستند.
کد خبر: ۸۹۸۸۰۰۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۵

احمد بهروزیان‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه قهرمانی ملی از استان‌های سرآمد کشور است که ورزشکاران آن توانسته‌اند با پوشیدن لباس تیم ملی برای کشور در میادین جهانی افتخار آفرینی کنند.

 وی افزود: کسب ۷۶ نشان جهانی، آسیایی و بین‌المللی توسط ورزشکاران بوشهری نشان می‌دهد که تلاش برای ورزش حرفه‌ای و مدال‌آور در سطح استان بوشهر در طی چند سال گذشته جدی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: از جمعیت یک‌میلیون و 60 هزار نفری استان بوشهر، 69 هزار نفر به شکل کاملا سازماندهی شده در سطح استان بوشهر فعالیت ورزشی می‌کنند که با 43 هیات ورزشی و 725 باشگاه در تماس مستقیم هستند.

بهروزیان‌فرد یادآور شد: از نکات جالب توجه این است که از 43 هیات ورزشی، 23 هیات بازیکن در سطوح مختلف تیم‌های ملی دارند و سعی ما حمایت از ورزش‌هایی است که افتخارات فرامرزی بیشتری نصیب کشور می‌کنند.

 وی ادامه داد: در توزیع اعتبارات بین هیات‌های ورزشی با یک عدالت رفتار می‌کنیم که برای آن شاخص‌بندی نیز شده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات