نماینده مردم شاهرود و میامی:

گازرسانی مقدمه‌ای برای رفاه و اشتغال روستاییان شاهرود است

نماینده مردم شاهرود و میامی گفت: اجرای پروژه گازرسانی تاش، رفاه و اشتغال روستاییان منطقه را نوید می‌دهد و این امر در زمره پیگیری‌های مسئولان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۸۱۸۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در مراسم کلنگ زنی و آغاز پروژه گازرسانی تاش شاهرود، بابیان اینکه گازرسانی یکی از ظرفیت‌هایی است که در روستا‌های شمال شهرستان می‌تواند به رفاه، تولید و توسعه اقتصادی منجر شود، تأکید کرد: مسئولان قول مساعد را داده‌اند که در صورت اتصال تاش به شبکه گاز ایجاد شغل را در دستور کار داشته باشند.
وی افزود: تاش در زمره روستا‌های بسیار سردسیر شاهرود است که امیدواریم با آمدن گاز به این روستا، شاهد بازگشت مردمی باشیم که مهاجرت به شهر‌ها را صورت داده‌اند چراکه این روستا نیاز دارد تا دوباره دامداری‌ها، تولیدات روستای و طراوت و شادابی به این منطقه بازگردد.
اعطای تسهیلات ۶ درصد اشتغال به روستاییان
عضو خانه ملت گفت: اعتبارات اشتغال روستایی با بهره شش درصد فرصت بسیار خوبی برای تولید و رونق است که می‌توان فرصت‌های بسیار خوبی را به مردم روستانشین در راستای مهاجرت معکوس بدهد لذا باید از این فرصت کمال بهره را برای رونق تولید در روستا‌ها برد، از سوی دیگر مسئولان نیز باید مردم را درباره این تسهیلات آگاه کنند چراکه روستا‌های توسعه‌یافته باعث پیشرفت و آبادانی شهر‌ها می‌شوند.
حسینی شاهرودی تأکید کرد: برابر قانون هر فرد در روستا‌های کشور تا شش میلیون تومان سقف هزینه کرد دارد و این در حالی است که با تلاش مسئولان گاز استان سمنان، پروژه استثنایی گاز در تاش و روستا‌های اطراف، رقم سه میلیارد تومان را که به‌مراتب بیشتر از میانگین کشوری است، هزینه برده است که هدف آن قطعاً خدمت‌رسانی به ۳۰۰ خانوار منطقه محسوب می‌شود.
وی افزود: گازرسانی به ۳۰۰ خانوار منطقه تاش که سردترین منطقه شاهرود نیز محسوب می‌شود، افتخاری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان آن همواره به دنبالان هستند از سوی دیگر مسئولان در نظام اسلامی همیشه به دنبال رفع مشکلات، تحقق رفاه و آرامش مردم هستند و این امر قابل‌تقدیر است چراکه محدودیت‌های بسیاری در امر خدمت‌رسانی اعم از بودجه و اعتبارات و... وجود دارد.
ارسال نظرات