خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

راهپیمایی 22 بهمن یک رفراندوم انتخاباتی برای انقلاب بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: راهپیمایی 22 بهمن یک رفراندوم انتخاباتی برای انقلاب بود.
کد خبر: ۸۹۸۹۱۷۴
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸

راهپیمایی 22 بهمن یک رفراندوم انتخاباتی برای انقلاب بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در جمع بازنشستگان حوزه نمایندگی ولی فقیه در مجتمع عقیدتی  سپاه استان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن یک رفراندوم انتخاباتی برای انقلاب بود.

وی افزود: این راهپیمایی باشکوه نشان داد که ملت ایران نه تنها جشن 39 سالگی این انقلاب را با شکوه‌تر از سال گذشته می‌گیرند بلکه برگزاری جشن انقلاب تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: انقلاب‌های دنیا نتوانسته‌اند سه یا چهار سال بیشتر دوام بیاورند اما انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه رهبری بصیر و توانا و ملتی در صحنه سال به سال بر عظمت خویش افزوده است بنابراین باید شکرگزار این انقلاب باشیم.

وی با اشاره به سخنان برخی که بوی سازش می‌دهد، گفت: آیا شما از کشورهایی که گوش به حرف استکبار دادند عبرت نمی‌گیرید و نمی‌بینید به چه روزی افتادند؟

گنجعلی عنوان کرد: با پشتوانه این ملت کشور ما روز به روز در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات