خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه جوانان انقلابی عملکرد قابل قبولی در سوریه داشتند، گفت: فکر و مقاومت جوانان باعث شده که امروز قله‌ها را در تمام عرصه‌ها فتح کنند.
کد خبر: ۸۹۸۹۲۹۱
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶

جوانان انقلابی عملکرد قابل قبولی در سوریه داشتندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مهدی فرجی در یادواره شهدای پایگاه مقاومت شهید «نظری» کارخانه قند همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به هشت دفاع مقدس اظهار داشت: جوانان ولایتمدار در دفاع مقدس خوب درخشیدند و حماسه‌های جاویدان از خود به جا گذاشتند.

وی افزود: جوانان امروز نیز پر شورتر از جوانان انقلاب هستند شاهد این امر نیز حضور جوانان در حماسه‌آفرینی‌ها در سوریه بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان به نقش آفرینی جوانان در سوریه اشاره کرد و گفت: 90 درصد از نیروهایی که در سوریه حضور داشتند جوانانی بودند که زیر 30 سال  و 85 درصد آنها متاهل بودند.

وی با بیان اینکه باید به جوانان بسیار بهاء داد و آنها را تکریم کرد، تصریح کرد: اینکه می گویند  جوانان خراب شدند فکر غلطی است ما الگو داریم شهید «فهمیده» در دوران دفاع مقدس  الگو شد و شهید «حججی» نیز یک جوان دهه 70 بود، شهید «مصطفوی» و دیگر شهدا.

سردار فرجی با اشاره به اینکه جوانان انقلابی عملکرد قابل قبولی در سوریه داشتند، عنوان کرد: فکر و مقاومت جوانان باعث شده که امروز قله‌ها را در تمام عرصه‌ها فتح کنند.

وی به حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اشاره کرد و گفت: در طول انقلاب مردم ما هیچ‌گاه در کاری کم نیاوردند و برخی از مسئولین کوتاهی کردند و مردم همواره از مسئولین جلوتر بوده و هستند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به زلزله کرمانشاه ابراز داشت: مردم با همدلی و همفکری به داد زلزله‌زدگان رسیدند و با کمک‌های نقدی و غیر نقدی به یاری مردم زلزله‌زده شتافتند اما در این خصوص مسئولین ضعیف عمل کردند.

وی افزود: تمام تلاش استکبار ایجاد فضایی امن برای رژیم صهیونیستی است، آنها اغتشاشات را فقط برای امن کردن رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند.

سردار فرجی گفت: دشمنان ما  کارهای بسیاری برای ضربه زدن به انقلاب کردند،اما  ما مدیریت کردیم و ایجاد نارضایتی در فتنه اخیر یکی از شگردهای آنها بود اما نتواستند و شکست خوردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات