حقوق شهروندی باید در عمل پیاده شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزع برق تبریز، عادل کاظمی افزود: ما باید بتوانیم زمینه های رضایتمندی مشترکین خود را بیش از گذشته فراهم کنیم.
وی با تاکید بر اجرای برنامه های تحول اداری در برق تبریز، اظهار داشت: برنامه منسجمی برای گسترش سریع خدمات غیر حضوری و الکترونیکی در شرکت وجود دارد و مصرانه پیگیری می شود.
کاظمی با اشاره به وجود نزدیک به یک میلیون مشترک در محدوده شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: مشکلات و مسائل داخلی شرکت با تجربیات و ظرافت همکاران رفع می شود و لزومی ندارد که مشتریان تحت تاثیر این مشکلات قرار بگیرند و همواره باید از خدمات ما راضی باشند.
وی در پایان خاطر نشان شد: هدف ما این است که برق تبریز به عنوان یک شرکت سرآمد در کشور مطرح شود و رضایت مشترکین روز به روز افزایش یابد.
دوره آموزشی آشنایی با حقوق شهروندی با حضور مدیران و روسای ادارات شرکت توزیع نیروی برق تبریز به منظور آشنایی بیشتر ایشان با منشور حقوق شهروندی و رعایت ضوابط آن در سیستم اداری برگزار شد.