شهردار تبریز:

ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی تبریز، در خدمت غنای برنامه‌های تولیدی رسانه ملی است

شهردار تبریز با اشاره به ظرفیت‌های چشمگیری که در پیوند رسانه‌ها با حوزه گردشگری، مطرح است، گفت: «تبریز ۲۰۱۸» با حمایت رسانه‌ها، می تواند یکی از موفق‌ترین دوره‌های گردشگری کشور باشد.
کد خبر: ۸۹۹۱۰۹۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  ایرج شهین‌باهر در حاشیه نشست تخصصی توسعه گردشگری شهری، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: فرهنگ و تاریخ تبریز، همواره نقش پررنگ در جهت‌دهی کشور داشته و امتیاز ویژه‌ای برای رسانه ملی است تا از این رهگذر، برنامه‌های تولیدی خود را با غنای بیشتری تقدیم مردم کند.
وی اضافه کرد: پوشش رسانه‌ای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی تبریز، تعامل دو طرفه‌ای است که نتایج آن، در خدمت اهداف کلان گردشگری کشور است.
شهین‌باهر ادامه داد: «تبریز ۲۰۱۸» یک عنوان صرفاً محلی و تقویمی نیست، بلکه یک فرصت ملی و بین‌المللی برای گردشگری کشور است که با تلاش‌های چندین ساله، نصیب این شهر شده و در صورت حمایت برنامه‌سازان رسانه‌ملی می‌تواند مسیر جدیدی در گردشگری کشور، ترسیم کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار