سید ساجد یعقوبی
معاون هماهنگ کننده سپاه استان اردبیل:

برای به ثمر رسیدن موفقیت های علمی باید از تمامی ظرفیت های بسیج استفاده شود

صبج امروز جلسه تخصصی کارگروه بسیج مهندسین عمران و معماری به مناسبت گرامی داشت هفته مهندسی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۲۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبج امروز جلسه تخصصی کارگروه بسیج مهندسین عمران و معماری به مناسبت گرامی داشت هفته مهندسی برگزار شد.

برای به ثمر رسیدن موفقیت های علمی باید از تمامی ظرفیت های بسیج استفاده شود

برای به ثمر رسیدن موفقیت های علمی باید از تمامی ظرفیت های بسیج استفاده شود.

در این جلسه سرهنگ پاسدار شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: هدف از تشکیل اقشار 22 گانه بسیج مستضعفین این است که هرکس در جایگاه خود برای اعتلای کلمه الله و رضایت مندی مردم اقدام کند.

وی توجه به علم را از مهمترین اهداف بسیج برشمرد و گفت: برای به ثمر رسیدن موفقیت های علمی باید از تمامی ظرفیت های بسیج استفاده شود.

سرهنگ پاسدار شکر عبدی بیان کرد: بررسی تخصصی و علمی معضلات و مشکلات شهری یکی از مهمترین اقداماتی هست که باید در قالب کارگروه های بسیج مهندسین عمران و معماری استان اردبیل دنبال شود.

وی افزود: آرامش و امنیت و دستاوردهای علمی کشور مرهون فداکاری های شهدا می باشد.

برای به ثمر رسیدن موفقیت های علمی باید از تمامی ظرفیت های بسیج استفاده شود

امروز بسیجیان مهندسین حوزه عمران و معماری بدون چشم‌داشت در جهت توسعه، آبادانی شهر، استان و کشور خود گام برمی‌دارند

در این نشست شهروز اقراری مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اردبیل: گفت: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور یکی از 22 قشر تخصصی سازمان بسیج مستضعفین است که وظیفه آن، سازماندهی ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها در راستای توسعه و شکوفایی کشور است.

اقراری افزود: در برنامه‌های فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور، اعتلای درونی بسیج و اثربخشی آن در جامعه به صراحت وجود داشته و دارد، لذا ما به دنبال تبیین این موضوعات و توسعه آن در قالب بسیج مهندسین عمران و معماری هستیم.

وی افزود: در برنامه‌های فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور، اعتلای درونی بسیج و اثربخشی آن در جامعه به صراحت وجود داشته و دارد، لذا ما به دنبال تبیین این موضوعات و توسعه آن در قالب بسیج مهندسین عمران و معماری هستیم.

وی گفت: امروز بسیجیان مهندسین حوزه عمران و معماری بدون چشم‌داشت در جهت توسعه، آبادانی شهر، استان و کشور خود گام برمی‌دارند.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری استان اردبیل اظهار کرد: ما در قالب بسیج دنبال جذب، آموزش، سازماندهی و یادگری نیروهای مردمی در راستای اهداف انقلاب هستیم.

در پایان این نشست مسئولین کارگروه های تخصصی آب محیط زیست، معماری و شهرسازی اسلامی و کارگروه تخصصی حمل و نقل و مدیریت شهری گزارشات خود را ارائه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار