خبرهای داغ:
کارشناس فضای مجازی با تأکید بر افزایش آگاهی جامعه در خصوص آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی گفت: سواد رسانه‌ای ضعیف است و باید در این مورد قدم‌هایی برداشته شود.
کد خبر: ۸۹۹۴۹۲۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

ضرورت افزایش آگاهی جامعه در خصوص فضای مجازیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حسین خرمی در مجمع بسیج شهرستان بهار با اشاره به استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: باید دانست که سازنده های این فضاها چه کسانی هستند و چه نوع اعتقادانی دارند.

وی با تأکید بر افزایش آگاهی جامعه در خصوص آسیب‌ها و فرصت‌های فضای مجازی افزود: سواد رسانه‌ای ضعیف است و باید در این مورد قدم‌هایی برداشته شود.

این کارشناس فضای مجازی تصریح کرد: فضای مجازی فرصت فوق العاده‌ای است اگر بتوانیم از آن درست استفاده کنیم.

وی ادامه داد: وقتی می‌خواهیم وارد یک فضای مجازی شویم در قالب 18 سوال به زبان انگلیسی از ما اجازه دسترسی اطلاعات شخصی، دوربین، کارت حافظه و... می خواهد.

خرمی با اشاره به جنگ نرم دشمنان ابراز داشت: دشمن از فضای مجازی به عنوان یکی از ابزارهای جنگ نرم بهره می‌گیرد تا به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه دشمن جوانان و خانواده‌ها را هدف گرفته است، عنوان کرد: دشمن در موضوعاتی اعتقادی وارد شده و حجاب و حیا و غیرت را نشانه گرفته است و به دنبال تغییر اعتقادات فرد بوده و می‌خواهد فرهنگ خود را رواج دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات