خبرهای داغ:
امام جمعه علی آباد کتول:

مسئولین روی محور رهبری حرکت کنند

امام جمعه علی آباد کتول با اشاره به طرح دشمن برای ایجاد ناامیدی در میان مردم گفت: همه ی گروه های سیاسی و مسئولین، سخنان و منویات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب خود قرار دهند و روی محور ایشان حرکت کنند که دوست و دشمن به دلسوزی، هوشمندی و تدبیر ایشان در حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی اذعان
کد خبر: ۸۹۹۵۰۹۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از زرین نامه ،حجت الاسلام سید داوود شاهچراغی در جمع نمازگزاران این هفته علی آباد کتول با اشاره به جنگ نرم و هوشمند دشمن اظهار کرد: در حالی که غربی ها پرچم سفید برافراشته و باب مذاکره را باز کرده اند، حاضر نشدند به هواپیمای حامل وزیر امور خارجه کشورمان سوخت بدهند.

وی تصریح کرد: کشور آلمان پرونده سیاهی در تولید سلاح های کشتارهای جمعی دارد و در عین حال یکی از مدعیان حقوق بشر است و چند روز گذشته به هواپیمای حامل وزیر کشورمان سوخت نداد که کاری غیر انسانی بود.

شاهچراغی با تاکید بر لزوم حفظ هوشیار مقابل توطئه های دشمن، متذکر شد: بیماران زیادی داریم که شاید یک آمپول را ۷۰ هزار تومان می خریدند و حالا بر اثر تحریم ها همین آمپول را باید ۶۰۰ هزار تومان بخرند. اینهایی که بنزین به هواپیمای وزیر کشورمان ندادند، به بیماران ما نیز دارو نخواهند داد.

وی با اشاره به جنایات دشمن علیه کشورمان، گفت: گلزارهای شهدا در کشورمان پُر از جوانان گلگون کفن این ملت است و بسیاری از مادران هنوز باور ندارند که فرزندان مفقود الاثرشان به شهادت رسیده اند و امیدوار دارند که آن ها روزی بر می گردند.

شاهچراغی با اشاره به نقش مهم ایران در منطقه اذعان کرد: غرب بر همین اساس غده سرطانی داعش را در منطقه پدید آورد که بخش زیادی از عراق و سوریه را در برگرفته بود، اما وقتی ایران وارد شد، با مدیریت خود روسیه را نیز وارد کرد و حال داعش در عراق از بین رفت و در سوریه نیز در حال نابودی است.

خطیب جمعه علی آباد کتول کتول با بیان اینکه دشمن می بینند هر روز ایران قدرتمندتر از گذشته می شود، خاطر نشان کرد: آن ها علیرغم اینکه خودشان هم باور دارند در این منطقه ناامن، ایران امن کشور است، اما می خواهند با ناکارآمد نشان دادن نظام و بزرگنمایی مشکلات کوچک، کشورمان را ناامن نشان داده و مردم را مقابل نظام قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حال یک شخصیت خودخواه که نه دلسوز مردم است و نه دلسوز انقلاب و کشور و تنها به منافع خود می اندیشد، به مقام معظم رهبری نامه می فرستد و مورد توجه رسانه های غربی قرار می گیرد.

شاهچراغی با بیان اینکه ما از دستگاه قضایی می خواهیم با آن هایی که نظم و امنیت کشور را بر هم می زنند در هر لباس و مقامی که هستندف برخورد کند، افزود: نمی شود که کسی سال ها قدرت و اختیارات کشور در دستش باشد و امروز حرف های بزند که صدای اسراییل آن را پخش کند و رییس جمهور امریکا از آن شاد شود.

امام جمعه علی آباد کتول با تاکید بر لزوم بازگو کردن موفقیت های نظام و انقلاب در پاسخ به آن هایی که می خواهند نظام را ناکارآمد نشان دهند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، این نظام موفقیت های بسیاری کسب کرده که باید این ها را به مردم بگوییم.

وی همچنین خطاب به مسئولین گفت: مسولین و سیاسیون خدا، مردم و نظام را در نظر بگیرند و مراقب باشند که حاشیه سازی نکنند.

شاهچراغی ادامه داد: مراقب قلم، زبان و سخن خود باشیم که دشمن از کوچکترین مسایل ما برای دوقطبی کردن و مطرح کردن جنگ قدرت در ایران سواستفاده می کند.

امام جمعه علی آباد کتول با تاکید بر اینکه ما انقلاب را راحت بدست نیاوردیم، خاطر نشان کرد: همه ی گروه های سیاسی و مسئولین، سخنان و منویات مقام معظم رهبری را فصل الخطاب خود قرار دهند و روی محور ایشان حرکت کنند که دوست و دشمن به دلسوزی، هوشمندی و تدبیر ایشان اذعان دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار