امام جمعه شربیان:

سال جدید به فکر خانواده های نیازمند باشیم

امام جمعه شربیان در خطبه های نماز جمعه این شهر تاکید کرد: در سال جدید به فکر خانواده های نیازمند باشیم و صله رحم، دید و بازدید و سرزدن به بزرگترها و مریض ها و دوری از گناهان، اسراف و تجملات و تشریفات فراموش نشود چراکه باید در سال جدید در اخلاق و رفتار خودمان یک تغییر و تحولاتی داشته باشیم .
کد خبر: ۹۰۰۰۶۰۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: با توجه به آغاز مسافرت تعطیلات سال جدید از رانندگان خواهشمندیم با رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر را برای خود و دیگران تلخ نکنند.

وی در ادامه با گرامیداشت روز شهدا و تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، اظهارداشت: آثار و برکات ترویج و حفظ فرهنگ شهادت در نهاد انقلابی بنیاد شهید است.

حجت الاسلام منصوری اضافه کرد: بنیاد شهید عامل باز دارنده، دفاعی در مقابل افکار شوم و خصمانه دشمنان و امنیت و ثبات کشور بازنده نگه داشتن یاد شهدا ست و افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی خلاصه می شود.

خطیب نمازجمعه شربیان با اشاره به دیدار جوانان و نوجوانان تهرانی و البرزی عازم اردوهای راهیان نور با مقام معظم رهبری بیان کرد: علت جنگ هشت ساله از طرف رژیم بعثی صدام عظمت و ابهت انقلاب بود و آمریکا و اروپای قدرتمند، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان همه شان پشت سر صدام قرار گرفتند و هرچه توانستند به او کمک کردند.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: جوانان امروز برای عقب راندن دشمن از نسل اول آماده تر است، دشمن قدرت های جهانی با انقلاب اسلامی این جنگ را بوجود آورد و عظمت و فداکاری جوانان این فرهنگ را به نفع ما تمام کرد و جمهوری اسلامی ریشه دارتر و قوی تر شد این هویت دفاع مقدس است این را باید پاسداری کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر آن روز جوانان ما توانستند دشمن را به عقب برانند امروز این جوانان به مراتب برای عقب راندن دشمن آماده ترند.

امام جمعه شربیان در ادامه سالروز ملی شدن صنعت نفت را گرامی داشت و گفت: اقتصاد مقاومتی از نگاه مقام معظم رهبری بر سه رکن اساسی و الزام حیاتی استوار است و مردمی کردن اقتصاد و کاهش وابستگی اقتصاد به نفت و مدیریت و تعادل در مصرف است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار