خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «کاظم امرایی» نهاوند خبر داد

تکمیل احداث زینبیه روستای سرخعلی نهاوند به همت جهادگران بسیجی

مسئول گروه جهادی شهید «کاظم امرایی» نهاوند گفت: به همت جهادگران گروه جهادی شهید «کاظم امرایی» در ایام نوروز 97 مراحل تکمیلی ساخت و ساز زینبیه روستای سرخعلی نهاوند انجام می پذیرد.
کد خبر: ۹۰۰۰۸۸۷
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

تکمیل احداث زینبیه روستای سرخعلی نهاوند به همت جهادگران بسیجیایمان قیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فعالیت گروه جهادی شهید «کاظم امرایی» در ایام نوروز 97 اظهار داشت: تکمیل ساخت زینبیه نیمه تمام روستای سرخعلی نهاوند مهمترین برنامه ما برای ایام نوروز است.

وی بیان کرد: ساخت زینبیه روستا از چند سال قبل شروع شده و با توجه به اینکه اعتبار لازم برای احداث آن از طریق خیرین تامین می‌شود اتمام کار آن با کندی پیش می‌رود.

مسئول گروه جهادی شهید «کاظم امرایی» نهاوند گفت: انشاءالله قرار است که در ایام عید مراحل نازک کاری ساختمان زینبیه روستای سرخعلی بخش گیان نهاوند را که شامل برق کشی، کف سازی، رنگ آمیزی و ... است را به کمک جهادگران بسیجی روستا انجام دهیم.

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید «کاظم امرایی» 20 عضو دارد که در زمان برگزاری اردوهای جهادی حضور یافته و به خدمات رسانی می پردازند.

قیاسی در خصوص برگزاری اردوی جهادی در ایام نوروز 97 گفت: یکی از مزایای برگزاری اردوی جهادی در ایام عید این است که بیشتر بچه های روستا که ساکن شهر هستند در این ایام به روستا می آیند و به ما در انجام کار کمک می کنند که باعث افزایش سرعت کار تکمیل ساخت و ساز زینبیه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار