پیام نوروزی آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مناسبت آغاز سال 1397

کد خبر: ۹۰۰۱۸۵۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

بسم الله الرحمن الرحیم

«الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَ صَلَّی اللَّهُ عَلَی سَيِّدِنا وَ نَبِیِّنَا مُحَمَّد و آلِهِ الْمَعْصُومِينَ، سِیَّما بَقیة اللهِ فِی الأرَضین وَ لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَی أَعْدائِهِمْ أَجْمَعِینَ »

محضر مبارک مردم عزیز، گرانقدر و ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر سلام عرض می کنم و دعای خیر دارم. حلول سال جدید و عید نوروز را به همه شما تبریک و تهنیت عرض می نمایم، در سالی که آغازش با نام مبارک امام هادی «علیه السلام» است امامی که مظهر همه خوبی ها و کمالات انسانی است. بدین جهت شهادت آن امام آسمانی نیز تسلیت می گویم و تقارن بهار طبیعت با بهار معنویت ماه رجب، شعبان و رمضان نوید سرشاری سعادت و موفقیت برای مردم عزیز باشد.

سال گذشته ایران اسلامی فراز و نشیب های بسیاری داشت اما هدایت های مقام معظم رهبری، مقاومت و بزرگی مردم موجب این شد که ایران اسلامی سربلند از فضاهای مختلف بیرون بیاید. از خداوند متعال مسألت دارم سال آینده سالی پر از خیر و برکت باشد و مردم عزیز ما هیچ مشکلی در عرصه زندگی نبینند.

امیدوارم سال آینده سال رونق اقتصادی در عرصه های تولید، اشتغال و رفاه مردم عزیز باشد و عدالت در تمامی سطوح جامعه به کمال خود دست پیدا کند و اقتصاد مقاومتی ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) تحقق یابد و شعار امسال که معظم له «حمایت از کالای ایرانی» تعیین فرموده اند همگان بتوانیم آن را به شایستگی تحقق بخشیم و فرهنگ تولید باکیفیت و خرید ایرانی را نهادینه نماییم.

اقتصاد مسئله مهمی در زندگی انسان است و جوانان عزیز و همچنین خانواده های محترم آنها بخاطر مشکلات اقتصادی دچار نگرانی و ناراحتی هستند. من از همه مسئولین تقاضا دارم در این عرصه تلاشی جدی کنند و نگذارند هیچ خانواده و جوانی از جهت اقتصادی دچار بحران شود و از آن طرف، عدالت که فرمان خداوند و سیره اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه امیر مومنان «علیهم السلام» است نیز در تمامی سطوح جامعه فراگیر شود.

عدالت نقشی اساسی و زیر بنایی در جامعه دارد. امیدوارم ان شا الله عدالت در همه ابعاد در جامعه ما حاکم شود و روز افزون بر عمق آن افزوده گردد. همچنین مبارزه با فساد نیز به طور جدی ادامه پیدا کند و فرهنگ جامعه فرهنگی باشد که رضایت خدا را در پی داشته باشد و مردم در خانواده ها و در محیط اجتماعی در یک فضایی پر از نورِ فرهنگ اسلامی زندگی کنند.

یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و رفتگان را گرامی می دارم و تعجیل در ظهور آقا امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و سلامتی و عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» و مردم عزیز ایران و جهان اسلام به ویژه مردم عزیز و گرانقدر استان بوشهر را از خداوند متعال خواستارم. مجددا سالی پر از خیر، برکت، سلامتی، عزت، طول عمر و موفقیت برای شما از خداوند خواستارم.

«والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

صفایی بوشهری

نماینده ولی فقیه در استان

و امام جمعه بوشهر

منبع: روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

ارسال نظرات