خبرهای داغ:
در جشن دیدار با پدران آسمانی مطرح شد:

شهدا عملگرا بودند

با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران جشن دیدار با پدران آسمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۰۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

به گزارش روابط عمومی بنیاد قزوین، به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع)، روز پدر، جشن دیدار با پدران آسمانی با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی از راویان راهیان‌نور گفت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه حضور یافتند تا با نثار جان خود امنیت و آسایش را برای مردم کشور ما فراهم کرده و از دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست کنند.
وی افزود: شهیدان خیرخواه مردم بودند و در کمک‌رسانی به آنها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کردند حتی از عزیزترین کسان خود که فرزندان و خانواده‌شان بود گذشتند که نثار خون‌شان گواه روشن این مطلب است.
موسوی گفت: شهدا در مکتب اهل‌بیت(ع) و سیدالشهدا(ع) بزرگ شدند به همین دلیل در دفاع از ارزش‌های اسلامی و‌ جانفشانی برای دیگران در هر عرصه‌ای پیشگام بودند آنها بیش از آنچه حرف بزنند عمل می‌کردند و اهل شعار نبودند.
وی افزود: پدران و مادرانی که فرزندانی همچون شهدا تربیت کرده باید ستود زیرا آنها با بزرگ کردن چنین دلیرمردانی در پیروزی دفاع مقدس و نجات مردم از ظلم و ستم دشمنان نقش بسزایی ایفا کردند که صبر و رشادت‌های آنها هرگز از یاد مردم ما نخواهد رفت.
این راوی راهیان نور گفت: شهدای ما انسانهایی بودند که عملگرا بوده و در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های دیگران هر کاری را انجام می‌دادند تا آنها به آرامش برسند.
وی افزود: امروز نیز مسوولان و مردم نباید نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت باشند و بایستی در رفع مشکلات موجود با هم همراه و همدل بوده تا بتوانند زمینه‌ی آسایش و آرامش را در جامعه بیشتر تقویت کنند.
موسوی با اشاره به رشادت‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: ما به خاطر شهدا امروز در آرامش و امنیت هستیم بایستی قدردان ایثارگری‌های آنها بوده و با ادامه دادن راه‌شان در اعتلای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه تفکر غنی شهدا خدامحوری بود، گفت: بایستی با ترویج این تفکر در راستای حراست و صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی به سایر کشورها بیش از گذشته همت کنیم تا زمینه ظهور امام زمان(عج) فراهم شده و این انقلاب به دست ایشان برسد.
گفتنی است: در این مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله اجرای سرود توسط دانش‌آموزان، پخش کلیپ، برگزاری مسابقه، تجلیل از خانواده‌های شهدا و نماهنگ برگزار شد.
در ادامه مراسم مدعوین با حضور در گلزار شهدا ضمن قرات فاتحه و نثار گل یاد و خاطره‌ی شهیدان را گرامی داشتند و یک بار دیگر با آرمان‌های آنها تجدید بیعت کردند.
گفتنی است: در این مراسم علی فرخ‌زاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین و غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل، یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و احسان‌الله لنکرانی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین حضور داشتند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار