مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

نقش موثر رسانه ها در جلوگیری از مصرف گرایی

نوروزی گفت: خرید لوازم غیر ضرور به اقتصاد خانواده و جامعه و تولید داخل لطمه می زند و رسانه های جمعی و صدا و سیما می توانند در این مسئله نقش موثری ایفا کنند.
کد خبر: ۹۰۰۴۹۴۳
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

ابراهیم نوروزی  مسئول بسیج رسانه البرز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج بسیج با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع زائران حرم رضوی گفت: همانطور که رهبری تاکید کردند مصرف گرایی باعث رفتن به سمت تجملات می شود و این در تعارض با سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

وی افزود: غربی ها سبک زندگی ما را هدف قرار داده اند و چیزی که آنها برای ما تبلیغ می کنند نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی مد نظر ماست. از طرف دیگر در دین ما نیز پیدیده مصرف گرایی و تجمل گرایی مذموم شمرده شده است.

مسئول بسیج رسانه البرز تصریح کرد: بسیج رسانه در استان البرز بحث استفاده از کالای ایرانی را از مدیران مطالبه می کند چرا که همین موضوع جلوی مصرف گرایی و تجمل گرایی را می گیرد و مردم را ترغیب می کند.

نوروزی  گفت: همایش رسانه و کالای ایرانی که توسط اساتید متخصص و مجرب برگزار می شود برای جلوگیری از مصرف گرایی و بحث تجمل گرایی و فرهنگ وارداتی است. خرید لوازم غیر ضرور به اقتصاد خانواده و جامعه و تولید داخل لطمه می زند و رسانه های جمعی و صدا و سیما می توانند در این مسئله نقش موثری ایفا کنند.

 

ارسال نظرات