خبرهای داغ:
در آستانه سالروز ارتش صورت گرفت:

نشست هم اندیشی فرماندهان نظامی و انتظامی استان گلستان

نشست هم اندیشی فرماندهان نظامی و انتظامی استان گلستان به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۲۴۸
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، نشست هم اندیشی فرماندهان نظامی و انتظامی استان گلستان به مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

امیر مهدی معمارباشی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر سی پیاده گرگان در این نشست گفت:در شرایطی که دشمنان و منافقان تلاش داشتند جمهوری اسلامی را تضعیف کنند امام راحل طی یک تصمیم قاطع توطئه های دشمنان را در رابطه با ارتش ایران خنثی کرد و امروز نیروهای مسلح در تمام کشور و مرزها با قدرت دفاع از جمهوری اسلامی را برعهده دارند و همواره برای پشتیبانی از اسلام و قرآن و نظام اسلامی آمادگی دارند.

سردار رحمت الله صادقی فرمانده سپاه نینوای گلستان نیز در این نشست گفت: نیروهای مسلح ما هم متعهد و هم مکتبی و عاشق اسلام و انقلاب اسلامی هستند و این نیروها امروز ستون امنیت نظام بوده و همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان گلستان هم در این نشست تصریح کرد: امروز جایگاه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی در جهان به طور مداوم در حال ارتقا و پیشرفت است و سربازان نظام همواره افتخارات درخشانی در این زمینه برجای می گذارند.

سردار علی ملک فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان نیز افزود: نیروهای مسلح کشور طی مانورها و آزمایش‌ها نشان دادند که با تمام مقاومت در برابر دشمن آمادگی دارند و قدرت خود را به دشمن نشان داده اند و همه این دستاوردها در نتیجه وجود نیروهای متعهد به نظام اسلامی و قرآن حاصل شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار