خبرهای داغ:
مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان گفت: شفاف‌سازی برای کاهش چاک‌راه‌های انحراف از مسیر اصلی به ما کمک خواهد کرد تا راندمان بیشتر داشته باشیم و جلوی دست اندازی‌های برخی از سودجویان را به منافع بیت المال بگیریم.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۶۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

لزوم شفاف‌سازی برای کاهش چاک‌راه‌های انحراف از مسیر اصلیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمعی از مدیران و اعضای شورای قشر بسیج ادارات و هیئت اندیشه ورز همدان با ریاست دیوان محاسبات استان همدان دیدار کردند.

این برنامه با حضور مدیران صنعت آب و برق استان همدان با برنامه‌ریزی بسیج ادارت استان انجام شد.

در این دیدار صمیمی آخرین وضیعت صنعت آب و برق استان و پروژه‌های نیمه کاره و در دست اجرا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این دیدار میزان پیشرفت و عقب ماندگی‌ها و موانع تحقق آنان به منظور مساعدت دیوان محاسبات در بحث تسویه حساب و نیز اخذ مجوز برخی از وجوه قراردادهایی که مانع پیشرفت شده مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان در این برنامه با استقبال از این حرکت بسیجی که به همت سازمان بسیج ادارات برگزار شد، اظهار داشت: شفاف‌سازی برای کاهش چاک‌راه‌های انحراف از مسیر اصلی به ما کمک خواهد کرد تا راندمان بیشتر داشته باشیم و جلوی دست اندازی‌های برخی از سودجویان را به منافع بیت المال بگیریم.

حاتم نیکخو ابراز داشت: اصل وظیفه ما، بسیج و سپاه همین است که این حوزه‌ها را با دقت رصد کنیم تا ارزش‌های انقلاب برای ادامه حیات طیبه پا برجا بماند.

وی عنوان کرد: ما با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم و همه را دوست داریم و شرط اصلی ما برای کار پاک دستی و تسریع در انجام امور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات