خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان:

29 فروردین روز نمایش تدبیر و هوشمندی و حیات دوباره ارتش است

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان با اشاره به 29 فروردین روز ارتش گفت: این روز سند ماندگار از امام راحل و روز نمایش تدبیر و هوشمندی، تاسیس و حیات دوباره ارتش محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۶۰
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

29 فروردین روز نمایش تدبیر و هوشمندی و حیات دوباره ارتش استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ نورخدا شاکرمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و یگان‌های زیر مجموعه به ویژه تیپ شهید قهرمان مصمم به ایجاد فرصت‌های شغلی برای سربازان است و در این راستا از ایده‌های نو و خلاقانه حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: در راستای ایجاد فرصت‌های شغلی و بهره‌وری مناسب از زمان، ارتش اقدام به احیا و راه‌اندازی فنی و حرفه‌ای در پادگان‌ها کرد.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان اضافه کرد: دوره‌های آموزشی مختلف از جمله رایانه و جوشکاری با هدف مهارت‌آموزی به سربازان آموزش داده می‌شود تا جوانان پس از اتمام دوره سربازی بتوانند در یک حرفه مشغول به فعالیت شوند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها پس از پایان دوره آموزشی و دریافت مدرک، می‎توانند از تسهیلات بانکی 50 تا 300 میلیون ریال که توسط بانک حکمت ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

شاکرمی با بیان اینکه سربازان و کادر فعال در ارتش شهید قهرمان همدان از بار علمی، تخصص و توان بالایی برخوردار هستند، افزود: سامانه شبیه ساز میدان مین، شبیه ساز موتور تانک و توپ توسط عوامل فعال در تیپ زرهی شهید قهرمان طراحی شد.

وی ادامه داد: طرح تیراندازی به اهداف ثابت و متحرک، نصب تیربار بر روی تانک در این پادگان طراحی شد همچنین مقالات متعددی برای ساخت پهباد ارائه شده است.

فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان همدان بیان کرد: تحقیقات ارائه شده توسط پرسنل در شعبه تحقیق و پژوهش ارتش بررسی می‌شود و بعد از ارزیابی و کسب امتیازهای لازم با ارائه مشاوره از سوی طراح، این ایده به محصول تبدیل می شود.

وی درباره 29 فروردین نیز بیان کرد: این روز سند ماندگار از امام راحل و روز نمایش تدبیر و هوشمندی، تاسیس و حیات دوباره ارتش محسوب می‌شود.

شاکرمی با عنوان اینکه 29 فروردین روز اعتماد امام راحل به ارتش است افزود: بنیانگذار کییر انقلاب پیشینه و ظرفیت های این نیرو را خوب می شناختند و دانستند که ارتش ضامن امنیت کشور است.

وی یادآوری کرد: در حالی که زمزمه‌هایی از انحلال ارتش به گوش می‌رسید اما امام راحل با تدبیر و دوراندیشی 29 فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار