خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 410 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 28 فروردین ماه شهروندان 410 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 9 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۵۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

برقراری 410 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 28 فروردین ماه، سه عملیات اطفای حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی ادامه داد: روز 28 فروردین ماه شهروندان 410 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 9 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: همچنین از این تماس‌ها 11 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 40 تماس اشتباه و متاسفانه 350 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی افزود: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ سه مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در شهرک مدنی، حریق ضایعات در بلوار بدیع الزمان و تصادف و نشت سوخت خودرو در جاده ملایر بوده است.

بیاناتی گفت: همچنین 6 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار بعثت، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در شهرک مدنی، دو مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی و اعتمادیه، نجات حیوانات در سعیدیه و مهار حیوانات در جانبازان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی تصریح کرد: تعداد 5 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات