فرماندار ویژه شهرستان ملایر:

تشکیل صندوق بیمه روستائیان و عشایر امید و آرامش را در روستائیان زنده کرد

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: تشکیل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کار بسیار ارزشمندی در جمهوری اسلامی ایران بود که امید و آرامش را در روستائیان زنده کرد.
کد خبر: ۹۰۰۸۰۱۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

تشکیل صندوق بیمه روستائیان و عشایر امید و آرامش را در روستائیان زنده کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در جلسه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیان داشت: تشکیل صندوق بیمه روستائیان و عشایر کار بسیار ارزشمندی در جمهوری اسلامی ایران بود که امید و آرامش را در روستائیان زنده کرد.

وی ادامه داد: این صندوق توانست شرایط  بازنشستگی را برای روستائیان و عشایر زحمت‌کش که در دوران کهولت سن به سر می‌برند مهیا کند و از این حیث بسیار مهم و اثرگذار است.

رضایی تصریح کرد: دولت با همه تنگناها و مشکلاتی که دارد به‌خوبی توانست در بحث بیمه روستائیان وارد شود و کارهای زیادی نیز در این حوزه انجام‌شده است.

وی با اشاره به این‌که هدف نهایی دولت رفع دغدغه روستائیان عشایر به خاطر بازنشستگی است، بیان داشت: باید سرعت کارها بیشتر شود و بتوانیم با تبلیغات در سطح روستاها افراد بیشتری را جذب این صندوق نماییم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر یکی از مشکلات روستاها را مهاجرت دانست و بیان داشت: ضمن انجام تمام‌کارهای عمرانی در روستا انجام‌شده است تشکیل این صندوق نیز یکی دیگر از کارهای ارزشمندی بوده که توانسته مانع از مهاجرت روستائیان به شهرها شود.  

وی بیان داشت: امیدوارم که با تلاش‌ها و مدیریت جهادی که بین بخشداران و کارگزاران صندوق در سطح شهرستان ملایر وجود دارد بتوانیم آمار افراد تحت پوشش را به حداکثر برسانیم و این کار باقیات و صالحاتی باشد برای همه‌کسانی که در این زمینه فعالیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار