هنردوست در نشست کمیته سلامت جنبش مردمی چهل سال انقلاب اسلامی:
هنردوست با اشاره به تاسیس بسیج دندانپزشکی در زمستان 93 عنوان کرد: هدف از تاسیس بسیج دندانپزشکی، ارائه خدمات برای مجروح ترین، نیازمندترین و مستمندترین اقشار جامعه بود.
کد خبر: ۹۰۰۸۸۶۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸

دکتر هنردوست از اساتید دندانپزشکی و از پیشکسوتان حزب جمهوری اسلامی و معاونت وزارت نفت در دوران انقلاب در ستاد سلامت جنبش مردمی 40 سال انقلاب اسلامی در سخنانی گفت: هرگاه نوجوانی از جانب امام شهدا و بنیانگذار انقلاب به عنوان معلم ما معرفی می‌شود، بدین معنی است که اثری ماندگار از خود برجا گذاشته است.

وی  با ذکر مثالی افزود: ممکن است فردی پنجاه عدد ناو داشته اما به اندازه چهار قایق توپدار اثر گذار نباشد.

هنردوست بیان کرد: در حال حاضر اثرگذاری فعلی بسیجی که توسط حضرت امام رضوان الله تعالی علیه ایجاد شد در سطح دنیا دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: وظیفه ما به عنوان مسلمان این است که برای بالا بردن آبرو، اثرگذاری و نشان  دادن جلوه‌های انقلاب با تمام وجود تلاش کنیم.

هنردوست با اشاره به تاسیس بسیج جامعه دندانپزشکی در زمستان 93 عنوان کرد: هدف از تاسیس این بسیج دندانپزشکی، ارائه خدمات برای مجروح ترین، نیازمندترین و مستمندترین اقشار جامعه بود.

وی بیان کرد: پروتکلی برای یتیمان کمیته امداد در فاصله 6 تا 12 سالگی آن‌ها در سطح استان تهران اجرا شد، تا در بزرگسالی از هشتاد درصد از هزینه‌های دندانپزشکی و معالجات آن معاف شوند.

هنردوست گفت: کودکان فاطمیون را در منطقه پاکدشت، ورامین، قلعه حسن خان، کهریزک و اسلام شهر جمع آوری شدند و خدمات دندانپزشکی در اختیار آن‌ها قرار گرفت.

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر نیز کودکان یتیم بهزیستی مشمول این خدمات دندانپزشکی می‌شوند.

ارسال نظرات