خبرهای داغ:
کارشناس ارشد سیاسی استان همدان گفتمان مقاومت را تنها راه مقابله و پیروزی در برابر جریانات تکفیری خواند و گفت: امروز همه ارکان نظام اتفاق دارند که باید توان دفاعی کشور حفظ و تقویت شود.
کد خبر: ۹۰۰۹۸۲۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

گفتمان مقاومت تنها راه مقابله و پیروزی در برابر جریانات تکفیریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رحیم نظری در نشست سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) همدان با تشریح آخرین وضعیت و تحولات منطقه و به ویژه سوریه اظهار داشت: عصبانیت جبهه استکبار از  نابودی داعش و نیز دلگرمی به سران عرب منطقه از مهمترین دلایل تجاوز ائتلاف آمریکایی علیه سوریه بود.

وی تصریح کرد: نتایج این تجاوز به نفع منطقه و محور مقاومت و به ضرر غرب و آمریکا و متحدان است و باعث اتحاد و استحکام جبهه مقاومت خواهد شد.

معاون سیاسی اسبق سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: آمریکا ثابت کرده است که به اصول انسانی و برقراری صلح و مبارزه با تروریسم معتقد نیست و در هر حال منافع خود را در منطقه دنبال می‌کند.

وی گفتمان مقاومت را تنها راه مقابله و پیروزی در برابر جریانات تکفیری خواند و افزود: کسانی که زمانی مقاومت و توان دفاعی و موشک‌ها را زیر سؤال بردند امروز دیگر نمی‌توانند حقایق را کتمان کنند و همه ارکان نظام اتفاق دارند که باید توان دفاعی کشور حفظ و تقویت شود.

نظری همچنین به موضوع جنگ روانی دشمن و تولید شایعات و شبهات علیه نظام و رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: این شایعات و شبهات در طول40 ساله انقلاب وجود داشته و نباید شیوع این شبهات دشمن باعث توقف و رکود جامعه شود.

وی شناخت مبانی انقلاب اسلامی و گفتمان امام(ره) و رهبری را تنها راه بقای عزت و استقلال نظام اسلامی و رفع مشکلات موجود عنوان کرد.

کارشناس ارشد سیاسی استان همدان افزود: کسانی که با این مبانی سازگاری ندارند نه تنها در پیشبرد نظام اسلامی نقشی ندارند بلکه کشور را در معرض انواع بحران‌ها و مخاطرات قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات