خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از پرداخت 7 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر طی گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۰۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

پرداخت 7 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلان اشتغالزایی در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ داود ابراهیمی با بیان اینکه 51 طرح با پرداخت 7 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی ملایر سال گذشته در این شهرستان اجرا شد، اظهار کرد: این میزان تسهیلات اشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی، طرح کرامت و ایجاد صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

وی افزود: از تعداد 51 طرح، هفت طرح در راستای اجرای طرح کرامت با یک میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان برای ایجاد اشتغال پرداخت شد.

وی با بیان اینکه 11 طرح در راستای ایجاد صنایع تبدیلی و طرح کرامت و 40 طرح در راستای اقتصاد مقاومتی بوده، افزود: تسهیلات اشتغالزایی در راستای اجرایی طرح هایی همچون پرورش قارچ، گیاهان دارویی، مبل و منبت، دامپروری، قالیبافی، پرورش ماهی و فرآوری انگور هزینه شده است.

ابراهیمی بیان کرد: سال گذشته 6 باب منزل مسکونی برای نیازمندان احداث شد که 2 باب از این تعداد با کمک خیران، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و هیات رزمندگان احداث شد.

وی همچنین اجرای 2 طرح محرومیت زدایی در اسلامشهر آق گل، 24 مورد کمک به آزادی زندانیان، کمک به ازدواج جوانان 617 مورد، جلوگیری از طلاق 205 مورد، 997 مورد تهیه و توزیع سبد کالا بین نیازمندان و 53 مورد تهیه و توزیع جهیزیه به نیازمندان را از دیگر اقدامات سپاه و بسیج در سال گذشته برشمرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: سال گذشته 25 کامیون کمک های مردمی و 600 میلیون ریال کمک های نقدی جمع آوری و برای زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شد.

ابراهیمی بیان کرد: علاوه بر این 300 میلیون ریال کمک های مردمی برای جبهه مقاومت، یک میلیارد و 170 میلیون ریال کمک های نقدی به مستمندان و 62 میلیون ریال برای کمک به بیماران جمع آوری و اهدا شد.

وی از دیگر اقدامات در سال گذشته توسط بسیج به ایجاد 324 مورد اشتغال، برگزاری کلاس های آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد در راستای طرح کرامت 700 مورد، کمک به ترک اعتیاد معتادان 360 مورد، آموزش حفظ قرآن 622 مورد، 501 مورد کلاس های تقویتی درسی و افراد جذب شده به مساجد 2 هزارو 740 مورد اشاره کرد.

سرهنگ ابراهیمی همچنین سپاه را از پایه های مستحکم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: رمز بقای انقلاب، مردم محوری و رفع آسیب های اجتماعی است که در اولویت سپاه قرار دارد.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ماه سال 58، صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش های آن را وظیفه اصلی سپاه دانست.

وی با بیان اینکه سپاه امروز خاری در چشم دشمنان است بیان کرد: دشمنان به دنبال خدشه دار کردن و از بین بردن مقبولیت سپاه پاسداران در بین مردم هستند و سپاه هراسی یکی از اهداف شوم آنان است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تاکید کرد: دشمنان این نظام و انقلاب باید بدانند سپاه در هر عرصه های همچون اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و جنگ سخت که احساس کند انقلاب و دستاوردهای آن مورد تهدید قرار گرفته، ورود جدی دارد.

ابراهیمی با اشاره به جنگ افروزی و کشتار مسلمانان در 25 سال گذشته توسط استکبار جهانی، اظهار کرد: این نشان می دهد که استکبار جهانی جان انسان ها برایش ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه حدود 290 شبکه ماهواره ای ضد انقلاب علیه انقلاب و نظام ما فعالیت می کنند ادامه داد: سپاه هراسی یکی از اهداف شبکه های ماهواره ای در منطقه و جهان است.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که سپاه با اقتدار در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از انقلاب و نظام اسلامی پاسداری می کند و پیوستن مردم به سپاه و بسیج روز به روز دشمنان را ناامید و مایوس تر می کند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه باید مراقب دسیسه های دشمنان باشیم افزود: آمریکا به دنبال گرفتن قدرت موشکی ایران است و در این راستا می خواهد برجام دیگری را بر ما تحمیل کند.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای داخلی نامگذاری شده، مسئولان نظام باید به اشتغال و معیشت مردم کمک کنند تا بتوانیم در جنگ اقتصادی نیز موفق شویم.

انتهای پیام /

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات