زنگ سپاس معلم در دلوار به صدا در آمد

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و روز معلم صبح دیروز زنگ سپاس معلم در دبیرستان پسرانه محمدی بندر بوالخیر با حضور فرماندهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع)، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، رئیس اداره آموزش و پرورش، بخشدار و جمعی از پاسداران و بسیجیان بخش دلوار به صدا در آمد.
کد خبر: ۹۰۱۱۳۷۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ار دلوار، صبح دیروز با حضور فرماندهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع)، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، رئیس اداره آموزش و پرورش، بخشدار و جمعی از پاسداران و بسیجیان بخش دلوار زنگ سپاس معلم در دبیرستان محمدی بندر بوالخیر به صدا درآمد.

سرهنگ ایرج سلیمانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار در این مراسم نمادین ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم عنوان داشت:معلمان حق بزرگی برگردن ما دارند و لازم است این قشر فرهیخته که نقش اساسی در هویت بخشی به فرزندان ما دارند مورد تکریم قرار گیرند.

سلیمانی در ادامه افزود: به برکت انقلاب اسلامی معلمان باایمان، دلسوز، خدمت گزار و پرتلاش در کشور داریم که مایه افتخار هستند و احترام آن‌ها لازم و ضروری است و چه افتخاری برای معلم از این بالاتر است که در شغل شریف خود و در رسالت والایی که بر دوش دارد در راستای حرکت انبیاء و اولیای خداوند قرار میگیرند زیرا که معلمی شغل انبیاء الهی است.

در این مراسم از مربیان و دبیران دبیرستان محمدی بوالخیر با اهدای لوح سپاس و تندیس قدر دانی شد.

پایان خبر/

زنگ سپاس معلم در دلوار به صدا در آمد

زنگ سپاس معلم در دلوار به صدا در آمد

زنگ سپاس معلم در دلوار به صدا در آمد

زنگ سپاس معلم در دلوار به صدا در آمد

ارسال نظرات
آخرین اخبار