خبرهای داغ:
امام جمعه شیرین‌سو مطرح کرد

حضرت علی اکبر(ع) یک الگوی جامع و کامل برای جوانان

امام جمعه بخش شیرین‌سو شهرستان کبودراهنگ گفت: حضرت علی اکبر(ع) یک جوان تکلیف پذیر بود و همواره به تکلیف خود به‌نحو احسن عمل می‌کرد، بنابراین ایشان یک الگوی جامع و کامل برای جوانان است.
کد خبر: ۹۰۱۱۵۸۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

حضرت علی اکبر(ع) یک الگوی جامع و کامل برای جوانانبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام علی‌اکبر منصوری در مراسم جشن که به مناسبت روز سرباز با حضور پاسداران و سربازان در سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد، اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) یک الگوی جامع و کامل برای جوانان است.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم، خداوند متعال الگوهایی برای هدایت و تکامل بشریت معرفی کرده است، افزود: حضرت ابراهیم(ع)، حضرت اسماعیل(ع) و حضرت یوسف(ع) از الگوهایی هستند که قرآن کریم برای جوانان معرفی کرده است.

امام جمعه بخش شیرین‌سو شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: این الگوها همواره در مراحل مختلف زندگی خود با هواهای نفسانی مبارزه کردند و در آزمون های الهی پیروز و سربلند شدند.

وی با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) نیز برای همه قشرها الگو و اسوه دارد، گفت: حضرت علی اکبر(ع) یک جوان تکلیف پذیر بود و همواره به تکلیف خود به‌نحو احسن عمل می‌کرد، بنابراین ایشان یک الگوی جامع و کامل برای جوانان است.

منصوری تصریح کرد: جوانان می توانند با اقتداء به این الگوی بی نظیر راه سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت را طی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات