خبرهای داغ:
شهردار اسدآباد خبر داد

اتمام اصلاح معابر شهرک یادگار امام(ره) اسدآباد/اصلاح بلوار شهید قهاری همچنان باقی مانده است

شهردار اسدآباد با بیان اینکه علت عدم آغاز اصلاح معابر، بارش نزولات الهی در چند هفته اخیر است، گفت: اصلاح معابر شهرک یادگارامام(ره) تقریبا به اتمام رسیده و از این منطقه تنها بلوار شهید قهاری باقی مانده است.
کد خبر: ۹۰۱۳۳۹۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

اتمام اصلاح معابر شهرک یادگار امام(ره) اسدآبادکاظم سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با تشریح اقدامات شهرداری اسدآباد اظهار داشت: اداره آب و فاضلاب ملزم شده است تراکم مناطق حفر شده را به شهرداری ارائه دهد.

وی تصریح کرد: در این مهم قرار براین شده تا آب وفاضلاب پس از اتمام کار، خاکریزی و غرقابی نقاط حفر شده را انجام داده و سپس شهرداری وارد عمل شود.

شهردار اسدآباد با بیان اینکه علت عدم آغاز اصلاح معابر، بارش نزولات الهی در چند هفته اخیر است، گفت: اصلاح معابر شهرک یادگارامام(ره) تقریبا به اتمام رسیده و از این منطقه تنها بلوار شهید قهاری باقی مانده است.

وی در ادامه با اذعان به وجود چاله‌های زیاد در سطح شهر گفت: به علت تحمیل هزینه زیاد مصمم به استخراج جداول بلوار22 بهمن و تبدیل آن به سنگ گرانیت هستیم.

سعیدی تصریح کرد: با این اقدام علاوه بر جلوگیری از هزینه‌ها شاهد زیباتر شدن این بلوار نیز خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به حفاری خیابان امام(ره) توسط اداره آب و فاضلاب ابراز داشت: از اداره آب و فاضلاب خواسته‌ایم همه حفاری‌ها را با انشعابات تحویل دهد تا همشهریان چندبار زمین‌گیر نشوند.

شهردار اسدآباد در رابطه با بلوارشهید رضاییان نیز گفت: این بلوار نیاز به ترمیم دارد و آسفالت کلی در آن لازم نیست که تعمیرآن نیز انجام خواهد شد.

وی در رابطه با آبگرفتگی شهرستان طی بارش‌های اخیر افزود: هیچ شهرستانی به اندازه اسدآباد بر روی این موضوع حساس نیست و تنها سه نقطه از شهر دچار مشکلات آبگرفتگی به هنگام بارش‌های شدید است که یک نقطه از آن نیز مربوط به آب و فاضلاب است.

سعیدی عنوان کرد: محله سیدان مکانی است که دارای لوله 40اینچی است و برای حل این مشکل به اداره آب و فاضلاب شهرستان پیشنهاد دادیم قطر لوله‌ها را به 80 افزایش دهد.

وی افزود: کانال کمربندی بهشت زهرا دیگر نقطه اسدآباد است که دارای مشکل آبگرفتگی بوده و با باز کردن آن توسط کمپرسور حجم آن را سه برابر کرده‌ا‌یم.

شهردار اسدآباد گفت:کوچه شهید جمشیدی نیز این مشکل را دارا است که همزمان با اصلاح خیابان رفسنجانی آن را نیز اصلاح خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات