خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان:

کار عقیدتی سیاسی تربیت و انسان‌سازی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان گفت: کار عقیدتی سیاسی کار معلم والامقام و وارسته شهید مطهری، تربیت و انسان‌سازی است.
کد خبر: ۹۰۱۳۷۱۹
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

کار عقیدتی سیاسی  تربیت و انسان‌سازی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در دیدار صمیمی مسئولین سپاه استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان همدان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی  سپاه  اظهار داشت: کار عقیدتی سیاسی  کار معلم  والامقام و وارسته شهید مطهری، تربیت و انسان‌سازی است.

وی با بیان اینکه نهاد سپاه پاسداران در راستای استحکام و استمرار نظام جمهوری اسلامی تاسیس شده است، گفت: معمار کبیر انقلاب بعد از تأسیس مهم حکومت اسلامی، برای استحکام و استمرار نظام و برای ایجاد زمینه مناسب در راستای اتصال نظام به نظام مهدوی،  معماری های بسیار دقیق و با مهارتی انجام  و سپاه پاسداران را تاسیس کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان با اشاره به مأموریت‌های محوله به نهاد سپاه پاسداران عنوان کرد: این نهاد در بدو انقلاب با ماموریت حراست و نگهبانی از نظام، ولایت، ارزش‌های نظام و نیز حفظ دستاوردهای نظام و دفاع از آنها که در قانون به صراحت ذکر شده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه مأموریت بسیار سنگینی بر عهده سپاه گذاشته شده است، به فلسفه تشکیل نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشاره و تصریح کرد: به دستور امام(ره) نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستای حفاظت و مراقبت از سپاه تشکیل شده است.

گنجعلی به تبیین ماموریت‌های نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پرداخت و تاکید کرد: این نهاد علاوه بر مأموریت صیانتی، نظارتی و تربیتی مأموریت آموزشی و بصیرتی نیز بر عهده دارد و از این جهت باید مجموعه نمایندگی و در سپاه خود را مجهز کنند.

وی با تاکید بر مجهز شدن نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه به سلاح دین، تدین، اعتقاد و قدرت تربیتی و آموزشی گفت: مجموعه نمایندگی سپاه باید مجموعه سرآمدی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان با اشاره به توصیه‌های امام جمعه همدان به مجموعه روحانیون که باید از نظر فضایل اخلاقی  آراسته باشند، تصریح کرد: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه باید برای پاسداران درس‌آموز باشد.

وی تاکید کرد: اگر مجموعه نمایندگی همواره بخواهند از نظر فکری و اعتقادی آماده باشد باید در محضر علما و بزرگان صاحب نظر بوده و از نصایح، گفتار و حتی انتقادات آنها در راستای ارتقای خود بهره بگیرند.

گنجعلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجموعه عقیدتی سپاه استان همدان آن را اثربخش دانست و یادآور شد: در سال 96 با فعالیت‌های صورت گرفته نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان موفق به کسب رتبه برتر در سطح کشور شد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواری مجموعه سپاه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه همواره پویا و فعال و پر کار در راستای رشد و تکامل خود و جامعه باشند.

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات