کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

حل مشکلات اقتصادی در گرو فرهنگ مصرف کالا و خدمات داخلی است

حجت الاسلام سید ولی الله موسوی موسوی گفت: تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی کشور و رفع بیکاری جوانان در گرو نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالا و خدمات داخلی است.
کد خبر: ۹۰۱۳۹۶۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس مسایل دینی و مذهبی در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت ایام شهادت استاد علامه مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، به تشریح اهمیت حمایت از کالای ایرانی پرداخت.

حجت الاسلام سید ولی الله موسوی موسوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در جمع کارگران در روز دهم اردیبهشت ماه سال جاری، بیان کرد: سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همیشه تازه و جدید و حاوی مطالب گرانقدر می باشد. ایشان کارگران را مجاهد و رزمنده در جبهه جنگ اقتصادی عنوان فرمودند.

وی افزود: اشاره مستقیم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر مبحث اقتصاد و نامگذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی یکی از پیش بینی های مدبرانه ایشان است، که مثل سنوات گذشته می تواند تمامی دسیسه ها و توطئه های دشمن را خنثی نماید.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به نکات مهم و ارزشمند فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: امروز ملت ایران و بخصوص دولتمردان به دنبال دریافت نسخه های مدیریت کلان جهت اداره کشور از کشورهای غربی و بیگانه نباشند، فقط کافی است گوش شنوایی در تن داشته باشند تا بهترین نسخه ها و اندرزها و روشهای مدیریتی کلان اعم از اقتصادی و سیاسی و نظامی و اقتداری را از زبان نایب برحق امام زمان بشنوند و به کار بندند.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه سنگینی که امروز بر روی دوش سپاهیان اسلام است، گفت: باتوجه به اینکه سپاه امروز در خط مقدم دفاع از ارزشهای ناب انقلاب اسلامی قرار دارد و از طرف عمال بیگانه در داخل و سردمداران قدرت و زور  و استبداد در خارج مورد آماج حملات قرار دارد؛ ولی با این حال بایستی ضمن شنیدن و بکار بستن سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه های کاری و اجتماعی، در محافل و مجالس نیز این بیانات را تفسیر و گوشزد نمایند تا این رهبری حکیمانه و مدبرانه بتواند پرچم مقدس نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی آن برساند .

وی حمایت از کالای ایرانی را وظیفه آحاد ملت بابصیرت ایران اسلامی در راستای تحقق شعار سال و حل مشکلات اقتصادی کشور و رفع بیکاری جوانان دانست و نهادینه شدن فرهنگ مصرف کالا و خدمات داخلی در سطح جامعه را ضروری عنوان کرد.

ارسال نظرات