معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر:

معلمان در کنار آموزش، امید می آفرینند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهرگفت: معلمان در کنار آموزش و حرفه آموزی، انسان سازی و امید می آفرینند.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۲۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

معلمان در کنار آموزش، امید می آفرینندبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، مجید خورشیدی صبح امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی، شهرستانی و برترین های دوره آموزش ابتدایی در تالار پیوند برازجان ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار داشت: معلمان در کنار آموزش و حرفه آموزی، انسان سازی و امید می آفرینند.

خورشیدی ادامه داد: معلم در کنار انسان سازی، الگو نیز میسازد و اگر به تجربه گذشته خود بنگریم در ذهنمان به یک معلم می رسیم که برای ما الگو سازی کرده اند.

وی تصریح کرد: کودکان به عنوان نسلی که نیاز به امیدواری در آیند دارد و باید درس زندگی یاد بگیرد با همت معلمان در ترویج فرهنگ و آموزه های  دینی و ملی در آینده مشکلات کمتری وجو خواهد داشت و شاهد پیشرفت فرهنگی و دینی خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش باید توسعه نگر باشد، باید نگاه به آینده رادر عمق جان دانش آموزان حک کنند.

این مقام مسئول افزود: ما باید ببینیم و بدانیم تا چه حد در توسعه یافتگی حضور داریم و بطور یقین توسعه از دبستان شروع میشود .

خورشیدی خاطرنشان کرد: امر به خضوعِ انسان در مقابل انسان پذیرفته نیست جز در دو مورد که آنهم خضوع انسان در مقابل والدین و خضوع در مقابل آموزگار می باشد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان دشتستان نیز در ادامه این آیین ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: آموزش ابتدایی شهرستان دشتستان ظرف سالهای اخیر از آموزش های پویا و با نشاطی بوده است.

سید حسن لواسانی افزود: تلاش معلمان دوره ابتدایی شهرستان در نگاه همه عموم رضایت بخش بوده است و این مدیریت سعی داشت با برگزاری این مراسم زحمات این عزیزان را پاس داشته باشد.

شایان ذکر است، همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی و برترین های دوره آموزش ابتدایی با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری، فرماندار دشتستان، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی امروز  در تالار پیوند برازجان برگزار شد.

گفتنی است، در پایان این آیین  از معلمان، مدیران نمونه، فعالان فرهنگی  و اهالی رسانه با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

منبع: پورتال اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار