خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

همه برای جبران کم کاری در راه تولید و اشتغال پای کار بیایند

فرماندار نهاوند گفت: همگی باید به نوعی بپذیریم که در راه تولید و اشتغال شهرستان کم کاری کرده ایم و الان زمان جبران آن است و همگی باید پای کار بیاییم و کمبودهای این راه را جبران و برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۹۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷

همه برای جبران کم کاری در راه تولید و اشتغال پای کار بیایندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نهاوند، با تمرکز بر طرح‌های اشتغالزایی روستایی و فراگیر به ریاست فرماندار شهرستان نهاوند برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، این ماه شریف را فرصتی مغتنم برای بهره بردن از فیوضات معنوی برشمرد و گفت: ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و خدمت بیش از پیش به بندگان است.

مراد ناصری افزود: توجه به اشتغال و تولید مردم یکی از مصادیق بارز خدمت به خلق الله است، چراکه توجه به مقوله اشتغال و تولید یعنی توجه به کسب روزی حلال و این خود از بهترین خدمات به مردم است.

وی ادامه داد: همگی باید به نوعی بپذیریم که در راه تولید و اشتغال شهرستان کم کاری کرده ایم و الان زمان جبران آن است و همگی باید پای کار بیاییم و کمبودهای این راه را جبران و برطرف کنیم.

فرماندار نهاوند با ابراز گله‌مندی از سختگیری برخی از مدیران بانک‌های عامل و دستگاه‌های اداری افزود: مدیران دستگاه های اداری و بانک ها باید «نمی شود» را از ادبیات اداری خود حذف کنند و «می شود» را جایگزین آن کنند.

وی ابراز داشت: ما میراث‌دار بیکاری دو رقمی هستیم و اگر این ادبیات سختگیرانه و ناامیدکننده را حذف کردیم، می‌توانیم قدمی در راه تولید و اشتغال برداریم و کاری را صورت دهیم.

ناصری بیان کرد: اگر مدیری دلسرد پای کار بیاید و رغبتی برای فعالیت و تلاش نداشته باشد، نمی‌توانیم با او کار کنیم و حتی زحمت حضور در این کارگروه را نیز به خود ندهد! من مدیری می خواهم که با اقتدار پای کار بیاید و همه «نمی شود»ها را با تلاش و پیگیری برای خود ممکن کند.

وی در ادامه بر پیگیری‌های مستمر توسط دستگاه‌ها و بانک‌های عامل تاکید کرد و گفت: مدیران اداری و بانک‌ها نباید طرح‌ها را نیمه‌کاره رها کنند.

فرماندار نهاوند عنوان کرد: انتظارم این است که مدیران در کنار هم بنشینند و موانع کار را با تعامل حل و فصل نمایند؛ روند کار اگرچه ممکن است زمان بَر باشد، ما با سعی و تلاش تا حصول نتیجه آن را رها نکنند و در هر جلسه باید گزارش جدیدی از جذب تسهیلات ارائه دهند و از ارائه اعداد و ارقام تکراری خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: من به عنوان نماینده دولت در شهرستان وظیفه دارم به اهداف و دغدغه های دولت تدبیر و امید جامه عمل بپوشانم و در حال حاضر اولویت اصلی دولت اشتغال و تولید است و از همه مدیران می خواهم به دنبال ایجاد فضای مناسب برای کار و پیگیری باشند و با همدلی و وحدت رویه این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار