به همت سپاه دلوار برگزار شد:

مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در شهر دلوار

به همت مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار محفل ترتیل خوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستان و بخش دلوار و با حضور امام جمعه، فرماندهی سپاه دلوار، بخشدار و جمعی از مسئولین و با استقبال باشکوه مردم روزه دار همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان در محل مصلی نماز جمعه بخش دلوار برگزار میگردد.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۴۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دلوار، سرهنگ پاسدار ایرج سلیمانی فرمانده سپاه دلوار در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تلاوت و انس با قرآن است و برگزاری محافل انس با قرآن موجب بهره مندی عموم مردم از فیوضات این کتاب الهی خواهد شد.

 ایشان با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام افزود: باید حق تلاوت قرآن را بجا بياوريم و از مصادیق ادای حق تلاوت قرآن را ترتیل و شمرده خواندن آن، فهمیدن معنای آن؛ تدبر در آیات الهی ، عبرت گرفتن از قصص قرآنی و آشنایی در حد امکان با تفسیر و مهمتر از همه عمل به اوامر و نواهی قرآن برشمرد.

 سلیمانی در خصوص کم و کیف این مراسم اظهار داشت: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم امسال برای چهارمین سال متوالی و با هم افزایی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار، ستاد نماز جمعه و واحد فرهنگی مسجد جامع ولیعصر(عج) و با حضور و مشارکت باشکوه مردم در محل مصلی نماز جمعه شهر دلوار بعد نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

پایان خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار