خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

رعایت شئونات اخلاق اسلامی یکی از آداب حضور در ماه مبارک رمضان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: یکی از آداب حضور در این مهمانی معنوی ماه مبارک رمضان رعایت شئونات اخلاق اسلامی است که اگر رعایت نشود درخت ایمان هرگز به ثمر نخواهد نشست.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۳۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

رعایت شئونات اخلاق اسلامی یکی از آداب حضور در ماه مبارک رمضانحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی پروردگار است که با عنایت ویژه به بندگان برگزیده دعوت به عمل آمده است و این نهایت لطف خداوند نسبت به بندگان مومن خود است.

وی ابراز داشت: از آنجایی که مهمان حبیب خدا است و دستور اسلام اِکرام و احترام به مهمان است بنابراین خداوند نسبت به مهمان ماه مبارک رمضان توجه خاصی دارد و البته برای مهمان هم لازم است که آداب این مهمانی معنوی را رعایت کند و با آمادگی کامل بر سر سفره معنوی این ماه حضور به هم رساند به نحوی که شأن میزبان را رعایت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه شباهت‌های مهمانی خدا با مهمانی‌های دیگر در لطف و عزت صاحبخانه نسبت به مهمان است، افزود: خداوند به بندگانش خبر داده که در این ماه تصمیمات مهمی گرفته شود و مقدارت انسان در طول سال و یا در طول عمر رقم خواهد خورد.

وی عنوان کرد: یکی از آداب حضور در این مهمانی معنوی ماه مبارک رمضان رعایت شئونات اخلاق اسلامی است که اگر رعایت نشود درخت ایمان هرگز به ثمر نخواهد نشست.

شیرزادی در پایان اهمیت اخلاق اسلامی تا آنجا است که وقتی خداوند هدف از بعثت را بیان می‌کند می‌فرماید مکارم اخلاق نتیجه بعثت است و خداوند متعال رسول اکرم(ص) را به خاطر فضائل اخلاقی ستوده است، خاطرنشان کرد: پیامبر مهربانی‌ها رسول اکرم(ص) فرموده است« کاملترین درجه ایمان برای صاحبان خُلق  نیکو است».

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار