خبرهای داغ:
به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود انجام شد:

رونمایی از انیمیشن "ورزش، شادی، سلامتی" در شاهرود

دراختتامیه دومین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموز‌ی از انیمیشن آموزشی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با عنوان "ورزش، شادی، سلامتی" جهت دانش آموزان واشاعه فرهنگ افزایش تحرک بدنی رونمایی گردید.
کد خبر: ۹۰۱۹۸۸۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر احسان بینش در این مراسم نیز ضمن تاکید بر اهمیت خود مراقبتی از سفیران سلامت دانش آموز خواست به موضوع تحرک بدنی و فعالیت فیزیکی بیش از پیش توجه نمایند تا روح و جسم سالم تری نیز داشته باشند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با توجه به اینکه کم تحرکی و نداشتن فعالیت بدنی مناسب موجب افزایش چاقی و خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت، بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان می‌شود بیان داشت: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در راستای پیشگیری از کم تحرکی وچاقی اقدام به تهیه انیمیشن آموزشی با عنوان "ورزش، شادی، سلامتی" جهت دانش آموزان واشاعه فرهنگ افزایش تحرک بدنی نموده است.
دکتر بینش نقش دانش آموزان در ترویج سلامت را یکی از برنامه‌های حوزه سلامت دانست و افزود: اگر می‌خواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید از مدارس شروع کنیم ودانش آموزان می‌توانند نقش محوری در ترویج سلامت و خود مراقبتی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: سفیران سلامت می‌توانند سلامت خود، مدرسه، خانواده وجامعه را به دنبال داشته باشند.
شایان ذکر است این مراسم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان و جمعی از مدیران، معلمین و مراقبین بهداشت مدارس، سفیران سلامت دانش آموزی برگزار و از سفیران سلامت نمونه تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها