نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی:
شناخت افکار عمومی و جلب رضایت حداکثری ارباب رجوع از وظایف روابط عمومی
نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: شناخت افکار عمومی و جلب رضایت حداکثری ارباب رجوع، ارائه چهره واقعی و شفاف از دستگاهها رابوجود میآورد که از جمله وظایف مسوولان روابط عمومی است.
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی در دیدار با مدیران فعال روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی شهرستان که در هفته ارتباطات در فتر وی برگزار شد، با تاکید بر اهمیت پست روابط عمومی اظهار کرد: وقتی در ارتباط با مراجعه کننده خود، بازخوردهای آنان را جمع میکنید بدون شک تلاش میکنید تا با حذف نکات منفی رضایت مراجعه کننده را از خدمات خود افزایش دهید.
وی افزود: احتمالاً شما اطلاعات جمع آوری شده را تجزیه و تحلیل کنید، بعضی از روشها را شناسایی و آنها را با مدیریت مطرح میکنید و تلاش میکنید با روش جدید موجبات رضایت ارباب رجوع را بیشتر بدست آوردید و این باعث شناسایی و برداشت خوب ارباب رجوع از سازمان تان خواهد شد.
عضو خانه ملت گفت: شناخت افکار عمومی و جلب رضایت حداکثری ارباب رجوع، ارائه چهره واقعی و شفاف از دستگاهها رابوجود میآورد که از جمله وظایف مسوولان روابط عمومی است.