خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر حسین‌آباد عاشوری بهار از برگزاری نشست بصیرتی به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر در روستای حسین‌آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۰۸۰۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

برگزاری نشست بصیرتی به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر در روستای حسین‌آباد عاشوریطاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت  بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در حسینیه قمربنی هاشم(ع) روستای حسین‌آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار اظهار داشت: این نشست با سخنرانی و خاطره‌گویی یادگارجبهه و جنگ سیدیحیی حسینی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست چگونگی سقوط و سپس فتح خرمشهر و فداکاری شهدا به خصوص نقش شهید «محمد جهان‌آرا» در آزادسازی خرمشهر بیان شد.

مسئول پایگاه کوثر حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار تصریح کرد: وظیفه امروز ما در برابر از خودگذشتگی شهدا ولایتمداری و رهرو راه شهدا بودن است.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های اجرایی این پایگاه به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد بازدید بسیجیان از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان بود.

رضایی بیان داشت: در این برنامه ۳۰ نفر از خواهران بسیجی پایگاه کوثر روستای حسین‌آباد عاشوری از باغ موزه دفاع مقدس استان همدان بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: این بازدید با روایتگری آقای زندی از خاطرات و وقایع دفاع مقدس صورت گرفت و در پایان برنامه نیز خواهران بسیجی ب حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات